گردهمایی مسئولان خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد

گردهمایی مسئولان خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در مجموعه گل نرگس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قم، گردهمایی مسئولان خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور حجت الاسلام حسن محمودی از مبلغین نمونه مرکز تخصصی مهدویت و مولف بیش از ۳۰ عنوان کتاب در زمینه مهدویت و نماز در مجموعه گل نرگس جمکران برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسن محمودی با بیان این که  مسئولین خواهر  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید یک متولی امور فرهنگی در محله خود باشند، گفت: رابطین خواهر کانون‌های مساجد می‌توانند با برگزاری کلاس‌های مهارت‌های زندگی، آداب و روابط زوجین، برگزاری کلاس‌های مختلف ویژه کودکان و ... بر ارتقای فرهنگ جامعه تأثیرگذار باشند.

 

وی افزود: امروز نیز زنان قم باید در اقتصاد مقاومتی، فرهنگ‌سازی، فرهنگ خوب زیستن و علاقمندی به زندگی عاشقانه و انتخاب آگاهانه پیش‌قدم باشند؛ زنان ما باید فرهنگ خانواده ایرانی اسلامی را در جامعه بسازند.

 

حجت الاسلام محمودی در ادامه  ضمن تاکید بر ضرورت فعالیت واحد خواهران در کانون های فرهنگی هنری مساجد به شیوه های ارتباط با نوجوانان وجذب جوانان پرداخت.

 

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه دستورالعمل برنامه های تابستانی و اوقات فراغت، و همچنین برنامه های ماه مبارک رمضان ارائه شد.

 

در بخش دیگری از این مراسم مسئولین خواهر کانون های مساجد استان قم با مجموعه گل نرگس و فعالیت های این مجموعه در حوزه کودک و نوجوان آشنا شدند.

کد خبر 1154341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha