امام حسین (ع) بزرگترین پاسدار دین، شرف و آزادگی است

دهقان با بیان اینکه امام حسین (ع) بزرگترین پاسدار دین، شرف و آزادگی است گفت: لازم است پاسداران در تمام زمینه‌ها به حضرت سیدالشهدا (ع) اقتدا کنند.

«حسن دهقان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: راست‌قامتان تاریخ، قهرمانان جان برکف اسلام، یاری‌کنندگان محرومان و یاوران ولایت همچون طوفان در حال زمینه‌سازی و متصل کردن انقلاب اسلامی ایران به انقلاب منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) هستند.

 

دبیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک افزود: ماه شعبان با اعیاد خجسته‌ای شامل مناسبت‌های سوم، چهارم و پنجم این ماه، مزین و مصادف شده به طلوع خورشیدهای تابناک آسمان ولایت و امامت که همواره به عنوان چراغ هدایت بشریت بوده‌اند.

 

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) سرور و سالار آزادگان جهان و بزرگترین پاسدار دین، شرف و آزادگی است اذعان کرد: امام خمینی (ره) به درستی روز میلاد بزرگترین حماسه‌ساز تاریخ بشریت را روز پاسدار نامید که این فرصت گران‌بهایی برای پاسداران است تا در تمام زمینه‌ها به حضرت سیدالشهدا (ع) اقتدا کنند.

 

دهقان با اشاره به اینکه پاسدار صرفا یک شغل نیست و یک تعهد است تصریح کرد: پاسدار، ایثارگری بی‌توقع و رزمنده‌ای است که در تمام شرایط برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در هر کجای دنیا، آمادگی لازم را دارد.

 

وی با بیان اينکه پاسدار واقعی در راه و روش مکتب امام حسین (ع) قدم برمی‌دارد و ایستادگی می‌کند عنوان کرد: پاسدار، یادگار روزهای افتخار و مهم برای دوران تاریخ ما در آینده و یادگار لحظه‌های حساس پاسداری از این انقلاب است و غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه‌های دماوند به دوش می‌کشد.

 

دبیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک بیان کرد: سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) جانباز بزرگ و اُسوه وفاداری، به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است تا همگان درس ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی، جانبازی، ایثارگری و وفاداری را از وی بياموزند.

 

وی سالروز میلاد امام سجاد (ع) را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: صحیفه سجادیه یادگاری گران‌بهای امام زین‌العابدین (ع) است و مقام معظم رهبری نیز در جریان شیوع ویروس کرونا توصیه کردند که مردم برای رفع این ویروس منحوس، دعای هفتم صحیفه سجادیه را بخوانند.

 

کد خبر 1154352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha