ظرفیت سپاه برای ملت ایران گره‌گشا و راهبردی است

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه پاسداران و نهاد سپاه در تمامی صحنه‌های حساس کشور حضور موفق و فداکارانه‌ای داشته‌اند گفت: ظرفیت سپاه برای ملت ایران بسیار گره‌گشا و راهبردی است.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: نامگذاری این روز به عنوان روز پاسدار، از ابتکارات امام خمینی (ره) بود چرا که پاسداران نفش برجسته‌ای در دفاع از انقلاب اسلامی، نظام، میهن و صحنه‌های پرخطر و میدان‌های سرنوشت‌ساز دارند.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان افزود: پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می‌بینیم که پاسداران و نهاد سپاه در تمامی صحنه‌های حساس کشور حضور موفق و فداکارانه‌ای داشته‌اند و اگر این مجاهدت‌ها و رشادت‌ها نمی‌بود، شاید نام و نشانی از ایران مقتدر و سرفراز هم باقی نمی‌ماند.

 

وی با بیان اينکه پاسداران انقلاب اسلامی در سیره علمی خود به امام حسین (ع) اقتدا کرده‌اند ادامه داد: دفاع از فرهنگ اسلامی و ارزش‌های الهی به عنوان مهم‌ترین ویژگی حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و پاسداران انقلاب محسوب می‌شود.

 

حجت‌الاسلام مهدوی تصریح کرد: آزادگی، شجاعت، مقابله با ظلم و ستم و جهاد و جانفشانی در برابر مستکبران، راه‌گشای انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سربازان ولایت و پاسداران انقلاب اسلامی است که با تأسی از سیره امام حسین (ع) و فرهنگ غنی عاشورا شاهد خلق زیباترین صحنه‌های حماسه، ایثار و دلدادگی به حضرت سیدالشهدا (ع) در طول انقلاب اسلامی به ویژه در دفاع مقدس و دفاع از حرم بوده‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز پاسداران این افتخار را برای خود کسب کرده‌اند که درس حسینی زیستن را فراتر از میهن اسلامی و در جغرافیای مقاومت اسلامی به منصه ظهور بگذارند خاطر نشان کرد: ظرفیت سپاه برای ملت ایران بسیار گره‌گشا و راهبردی است و پاسداران انقلاب اسلامی در طول این انقلاب، حماسه‌آفرینی‌ها و کارنامه افتخارآمیزی در صحنه‌های مختلف داشته‌اند.

 

کد خبر 1154399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha