فعالیت مدارس در مناطق دارای وضعیت زرد ناشی از کرونا حضوری شد

سهرابی با اشاره به اینکه فعالیت مدارس بر حسب وضعیت بیماری کرونا مشخص شده است، گفت: فعالیت مدارس در مناطق دارای وضعیت زرد ناشی از کرونا حضوری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید عیسی سهرابی» امروز(15 اسفند) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و رنگ بندی های اعلام شده وضعیت حضوری شدن کلاس های درسی دانش آموزان اعلام شده است.

 

وی افزود: فعالیت مدارس در همه مقاطع شهری، روستایی و عشایری استان در شهرستان‌های با رنگ‌بندی زرد و آبی و همچنین مدارس مناطق روستایی و عشایری شهرستان‌های نارنجی، از فردا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضوری است.

 

سرپرست آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: آموزش در مدارس شهری شهرستان‌ها با رنگ‌بندی نارنجی، مدارس روستایی و عشایری شهرستان‌های قرمز و مدارس شهری متوسطه اول و دوم شهرهای قرمز نیز به‌ صورت ترکیبی است.

 

وی خاطرنشان کرد: فعالیت آموزشی مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی مناطق قرمز نیز تا پایان سال به صورت مجازی خواهد بود.

 

سهرابی افزود: ۹۷.۲ درصد دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم این استان دُز نخست، ۸۵.۶ درصد دُز دوم و هفت درصد نیز مرحله سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

 

وی بیان کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا و ایمن سازی دانش آموزان و کادر آموزشی، ۹۸.۷۷ درصد فرهنگیان این استان نیز دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

 

سهرابی  اظهار کرد: همچنین تاکنون ۹۷. ۲۷ درصد فرهنگیان استان دُز دوم را تزریق و ۳۳.۳۴ درصد آنها نیز نسبت به تزریق دُز سوم واکسن کرونا اقدام کردند.

کد خبر 1154471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha