روز پاسدار، روز تجلی پاسداری از اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی است

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: روز پاسدار، روز تجلی پاسداری از اسلام ناب محمدی و تبلور حراست از اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

دکتر علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، ولادت امام حسین(ع) و روز «پاسدار» و همچنین ولادت حضرت ابوالفضل(ع) روز «جانباز» گفت: روز پاسدار، روز تجلی پاسداری از اسلام ناب محمدی و تبلور حراست از اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است که کارنامه‌ درخشان و پر افتخار مجاهدت‌های پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به عنوان الگویی کارآمد عینیت یافته است.
 

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل افزود: روز پاسدار و جانباز روز قدردانی از رشادت‌ها و سلحشوری دلاورمردانی است از هیچ کوششی در مسیر رشد و اعتلای جمهوری اسلامی ایران چه در عرصه‌های داخلی و چه در عرصه‌های خارجی دریغ نکرده‌اند.

 

رضایی بیان داشت: سربلندی ایران و انقلاب در تمام صحنه‌های حساس و تاریخی مرهون تلاش‌های ایثارگرانه این بزرگمردان است که روحیه ایثار و فداکاری را سرلوحه خود قرار داده و خطرها را به جان خریده‌اند.
 

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با گرامیداشت نام و یاد تمام شهدا و پاسداران شهید به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آورده است: شهید سلیمانی با عشق و ولایت مداری و تبعیت از سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و حضرت سیدالشهدا (ع) در برابر توطئه های معاندان ایستاد و در عمل ثابت کرد که حق بر باطل پیروز است.
 

رضایی در ادامه تصریح کرد: سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ایثارگران، جانبازان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با الهام از فرهنگ عاشورایی از ایران اسلامی دفاع کرده‌اند.
 

شهرستان آران و بیدگل ۵ هزار رزمنده، یک هزار و ۳۵۱ جانباز، ۶۴ آزاده و ۸۴۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و به نسبت جمعیت رتبه نخست ایثارگری را در کشور داراست./

کد خبر 1154559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha