سپاه قدرت دیپلماسی کشور را بالا برده است

رضایی‌پور گفت: سپاه با اقتدار خود، قدرت دیپلماسی کشور را نیز در عرصه‌‌های بین‌المللی بالا برده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عنایت رضایی‌پور» امروز(یکشنبه، ۱۵ اسفند) به مناسبت روز پاسدار در جمع فرماندهان و پاسداران سپاه ناحیه این شهرستان حضور یافت و ضمن تبریک روز پاسدار به آنان از زحمات و تلاش‌های ارزنده سپاه در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا به دستاوردهای مهم سپاه اشاره کرد و افزود: اگر تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و خلاقیت‌های سپاه نبود ما امروز این امنیت و اقتدار و آرامشی که در کشور است، نداشتیم و در یک کلام اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در حوزه‌های مختلف هوا و فضا، ساخت پهپاد، موشک و ... سپاه ضمن اینکه عامل بازدارندگی قوی برای دشمنان شده است، تصریح‌کرد: سپاه با اقتدار خود، قدرت دیپلماسی کشور را نیز در عرصه‌‌های بین‌المللی بالا برده است.

 

رضایی‌‎پور با بیان‌اینکه امروز در بخش‌های گوناگون همچون محرومیت‌زدایی در اقصی نقاط کشور و دورترین نقاط شهرستان مردم از ثمره بسیج بهره‌مند می‌شوند، گفت: همراهی و همکاری سپاه با ارکان نظام در شهرستان به ویژه دولت انقلابی مثمرثمر بوده است و باعث خدمت مضاعف به مردم می‌شود.

 

عالی‎‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با اشاره به اینکه سپاه پاسداران همیشه پای ثابت همه صحنه‌های دفاع از کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بوده است،خاطرنشان‌کرد: سپاه علاوه بر نقش مقتدرانه در حفظ امنیت و کیان ایران اسلامی در بخش‌های مختلف دیگر چون محرومیت‌زدایی، حوادث و بلایای طبیعی، کرونا و ... پای کار است.

کد خبر 1154590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha