لزوم سامان دهی نمازخانه های اداره های فارس ظرف سه ماه آینده

ایمانیه گفت: تا آخر خرداد سال ۱۴۰۱ به سازمان های فارس برای سامان دهی نمازخانه ‌های ادارات فرصت می دهیم و اگر سازمانی نداشتن بودجه را در این خصوص عنوان کند باید اتاق مدیرکل خود را به نمازخانه اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز یکشنبه (15 اسفند) در اجلاس ستاد نماز استان فارس گفت: اقداماتی که در حوزه نماز در استان به انجام میرسانیم باید قلبی باشد.

استاندار فارس افزود:  تا آخر خرداد سال 1401 به سازمان های فارس برای سامان دهی نمازخانه ‌های ادارات فرصت می دهیم و اگر سازمانی نداشتن بودجه را در این خصوص عنوان کند باید اتاق مدیرکل خود را به نمازخانه اختصاص دهد. 

وی با تاکید بر اولویت نماز بیان کرد: نماز اولویت والایی دارد و نخستین سئوال روز قیامت در مورد نماز است و باید از دل و جان در حوزه نماز عمل کنیم.

ایمانیه ادامه داد: از رئیس سازمان برنامه‌ ریزی و بودجه نیز می ‌خواهم برای تامین اعتبار سامان‌ بخشی به نمازخانه ‌های ادارات استان کمک کند و نباید شاهد برگزاری هیچ جلسه ‌ای در زمان نماز در استان باشیم.

وی تاکید کرد: نمازخانه ‌ها و مساجد بین راهی و سرویس‌های بهداشتی استان تا قبل از نوروز باید با مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس و اداره راه سامان ‌دهی شوند. 

استاندار فارس ادامه داد: طرح جامع نماز به صورت بند به بند توسط مسئولان مرتبط در استان باید اجرا شود و با هماهنگی وزارت راه و هواپیمایی کشوری در زمان نماز هیچ پروازی نیز نباید به انجام برسد و با پایانه‌ های مسافربری هماهنگ شده تا اتوبوسی که زمان نماز توقف نداشته باشد، توبیخ شود. 

وی تصریح کرد: از شهرداری شیراز می خواهیم که با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف، نمازخانه ‌ها و سرویس ‌های بهداشتی پاساژها، مجتمع ‌های تجاری، پارک‌ ها و ... را مدیریت کند و از وضعیت مطلوب آنها اطمینان یابد.

کد خبر 1154619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha