جهاد تبیین یک راهبرد اجرایی با تکیه بر ظرفیت رسانه ها است

اسماعیل پور با اشاره به اهمیت جایگاه نقش اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی گفت: جهاد تبیین یک راهبرد اجرایی با تکیه بر ظرفیت رسانه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، اسماعیل پور طی نشست خبری که یکشنبه ۱۵ اسفند در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد گفت: ماه شعبان از ایام الله خاص الهی است که اهم آن میلاد حضرت امام حسین(ع) و نیمه شعبان حضرت مهدی(عج) است.

 

مشاور مدیرکل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: جهاد تبیین یک راهبرد اجرایی با تکیه بر ظرفیت رسانه ها است که با توجه به فرمایش رهبرمعظم انقلاب این امر اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ارتقا سواد رسانه در مسیر رشد فرهنگی و هنری بیان کرد: ارتقا سطح سواد رسانه ای، اعتقاد سازنده با ارائه رهنمون و تقویت روح امید در جامعه از جمله از اهداف پیش رو است.

 

وی ادامه داد: اگر اصحاب رسانه در مسیر جهاد تبیین اهتمام نداشته باشند این مهم با وجود همت متولیان امر و کارشناسان به منصه ظهور نمی رسد.

 

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: هم افزایی و همراهی اصحاب رسانه در مسیر جهاد تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ضروری است.

 

 

 

کد خبر 1154677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha