تلاش مسئولان رفع مشکلات و گره‌گشایی باشد

نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به اینکه تلاش ما رفع مشکلات و گره‌گشایی است، افزود: اگر نتوانیم گرهی از مشکلات مردم باز کنیم نباید خود گره بر کارها باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در نشست تجلیل از کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: درخشش کردستان در برنامه‌های ایام دهه فجر امسال بیانگر تلاش همه مسئولان ستاد و کمیته‌های دهه فجر استان است.

 

 

وی با اشاره به اینکه تلاش ما رفع مشکلات و گره‌گشایی است، افزود: اگر نتوانیم گرهی از مشکلات مردم باز کنیم نباید خود گره بر کارها باشیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به روایتی از اباعبدالله‌الحسین(ع) خاطر نشان کرد: حضرت سیدالشهدا می‌فرمایند: «عقل کامل نمی‌شود مگر اینکه از حق تبعیت شود» بنابراین اگر بخواهیم عقل کسی را بسنجیم باید ببینیم چقد بدنبال حق است.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: قیام امام حسین هم قیام عادلانه و مجاهدانه بود و عقل سراسر این قیام را در بر دارد.

 

 

وی اضافه کرد: افرادی مانند امام حسین، سردار سلیمانی و امام راحل می‌توانستند باشند اما رنج را به جان خریدند و با ایثار خود بدنبال حق بودند.

 

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اعلام کرد: باید برای تحقق این مهم بکوشیم و هر مسئول و شخصی باید از خانواده خود شروع کند و کودکان و نوجوانانمان را با موضوع جهاد تبیین آشنا کنند.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: جای حق ایستادن اعمال عقل می‌خواهد و کسی که کمال عقل دارد قطعا جای حق ایستاده است.

کد خبر 1154679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha