۲۰ هزار دانش‌آموز از یادمان‌های دوران  دفاع مقدس بازدید می‌کنند

باستان گفت: بسیج دانش‌آموزی با کمک معاونت پرورشی آموزش و پرورش و تشکل‌های دانش‌آموزی اردو‌های راهیان‌نور را از سر گرفته و تا پایان فروردین این اردو‌ها ادامه دارد که پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار دانش‌آموز حضوری و مجازی از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مجتبی باستان» امروز(۱۵اسفند) مراسم اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی و حمایتی بینن دانش آموزان نیازمند با عنوان «به وقت احسان» و آغاز بکار پویش «ایران سرسبز» که با محوریت یادمان ۴۰هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور در اردوگاه شهدای دانش آموز بادله استان مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه با بیان اینکه در تعدادی از استان ها راهیان نور حضوری ویژه دانش آموزان برگزار شده، اظهار کرد: ۱۵استان نیز راهیان نور مجازی را در دست اقدام دارند.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه تاکنون ۱۷هزار دانش آموز و فرهنگی از راهیان نور مجازی در بستر شبکه شاد بازدید داشته اند، افزود: ۵استان نیز راهیان حضوری داشته اند.

 

وی با بیان اینکه بین ۵تا ۶هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، یادآورشد: راهیان نور مجازی تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت تا دانش آموزان از مفاهیم ناب دفاع مقدس بهره مند شوند.

 

باستان از راه اندازی پویش ملی«ایران سرسبز» برای غرس نهال خبر داد و گفت: از امروز ۴۰هزار نهال با محوریت بسیج دانش آموزی سپاه کربلا استان مازندران آغاز بکار شده و تلاش داریم در این استان ۲۰۰۰نهال به نیت ۲۰۰۰شهید دانش آموز و فرهنگی این خطه از شمال کشور غرس شود.

 

وی از راه اندازی پویش «تقسیم شادی» برای تامین کیف و کفش و لوازم التحریر و ارزاق برای دانش آموزان نیازمند خبر داد و افزود: دانش آموزان استان مازندران در بحث پویش «همکلاسی مهربان» خوش درخشیدند.

 

باستان اظهار امیدواری کرد: نیازمندی های دانش آموزان استان با همراهی دانش آموزان و فرهنگیان عزیز با پیوستن به پویش «تقسیم شادی» مرتفع شود.

کد خبر 1154719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha