غرس ۲۰۰۰اصله نهال به نیت شهدای دانش آموز و فرهنگی در  مازندران

سردار مسلمی گفت: تلاش داریم با همکاری بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی سپاه کربلا و همراهی اداره کل آموزش و پرورش مازندران درختان مثمر برای افزایش فضای سبز استان و بهره مندی مردمان این دیار از هوای پاک و سالم به یاد۲۰۰۰شهید دانش آموز و فرهنگی غرس شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی» امروز(۱۵اسفند) مراسم اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی و حمایتی بینن دانش آموزان نیازمند با عنوان «به وقت احسان» و آغاز بکار پویش «ایران سرسبز» که با محوریت یادمان ۴۰هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور در اردوگاه شهدای دانش آموز بادله استان مازندران برگزار شد، سالروز میلاد با سعادت امام‌حسین عليه السلام و روز پاسدار و نیز روز درختکاری اظهار کرد: در این طرح به نیت هز شهید دانش آموز و فرهنگی یک نهال غرس می شود.

 

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: تلاش داریم با همکاری بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی درختان مثمر برای فضای افزایش فضای سبز استان و بهره مندی مردمان این دیار از هوای پاک و سالم به یاد شهدای دانش آموز غرس شود.

 

سردار مسلمی از آغاز فعالیت راهیان نور مجازی در استان مازندران خبر داد و افزود: استان مازندران سال گذشته بیشترین بازدید را از راهیان نور مجازی داشته اند.

 

وی با بیان اینکه تلاش داریم معارف و مفاهیم دوران دفاع مقدس با ابزارهای نوین به نسل های نو معرفی شود، گفت: امید است این دانش آموزان با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت مدیران توانمند و کارآمدی برای آینده نظام شوند.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه دانش آموزان با استفاده از فضای مجازی می تواند با تمامی یادمان های دوران دفاع مقدس، وصیت نامه شهدا و ... آشنا شوند، ادامه داد: این اردوی مجازی تا پایان فروردین ادامه دارد.

کد خبر 1154723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha