قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۸۳ نفر افزایش یافت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۸۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمد غلام نژاد» عصر امروز (15 اسفند ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 137 بیمار در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که 65 نفر مبتلای قطعی و 18 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 92 هزار و 510 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی یادآور شد: از 160 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه هاي استان که شامل تست های PCR و رپید تست است حدود 50 درصد موارد مثبت بودند.

 

غلام نژاد ابراز داشت: مردم شریف استان توجه داشته باشند که دستورالعمل هاي بهداشتي پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان های عمومی، تهويه مناسب و عدم حضور در تجمعات نباید به دلیل تزریق واکسن کنار گذاشته شوند.

 

وی گفت: ضروروت دارد نوبت هاي سوم و يادآور حتما تزريق شود تا در صورت گرفتاري به كوويد ١٩ شاهد فرم هاي شديد بيماري و مرگ و مير شهروندان نباشيم.

کد خبر 1154729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha