تمرکز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان بر جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال خواهد بود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: در دوره جدید رویکرد سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان کردستان جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال است و سازمان مدیریت بعنوان پیشران توسعه، نقش آفرینی بیشتری در روند توسعه است

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ ارسلان ازهاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان که با حضور نعمتی مدیر امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه خوشبختانه «کردستان در مسیر توسعه» امروز به شعار همه ارکان اداری و اجرایی استان تبدیل شده است، اظهار کرد: با اعتقادی که به توان کارشناسی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان دارم، روند و فرایند توسعه استان با جدیت و پشتکار بیشتر از گذشته پیش خواهد رفت.

 

 

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی چشم تیزبین، مغز متفکر و قلب تپنده توسعه استان است و خوشبختانه با جایگاهی که بین دستگاه‌های اجرایی دارد ماموریت‌های آتی سازمان برنامه و بودجه کشور در استان بخوبی پیش خواهد رفت.

 

 

ازهاری تصریح کرد: در دوره جدید رویکرد سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است و سازمان مدیریت بعنوان پیشران توسعه، نقش آفرینی بیشتری در روند توسعه استان خواهد داشت.

 

 

وی افزود: با رعایت قانونمندی و تعامل مثبت و سازنده با دستگاه های اجرایی استان و فارغ از نگاه سلیقه‌ای و منطقه‌ای و سیاسی برای توسعه متوازن استان تلاش خواهیم کرد.

 

 

ارسلان ازهاری به نکات حائز اهمیت در لایحه بودجه سال 1401 اشاره و خاطر نشان کرد: تشکیل صندوق های توسعه استانی، افزایش بهره‌وری، اصلاح ساختار بودجه‌ریزی، تلاش در جهت ارتقای درآمد سرانه استان، تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی و سوق اعتبارات استان به سمت فعالیت‌های اقتصادی از مهمترین ماموریت‌های لایحه بودجه سال 1401 است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان برای تحقق آنها تلاش خواهد کرد.

 

 

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اضافه کرد: در کنار ماموریت‌های مورد اشاره توسعه زیرساختی استان و پروژه‌های محرک توسعه را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

 

 

وی از صاحبنظران توسعه و سازمان برنامه و بودجه کشور خواست در فرایند راهبری و رصد توسعه استان کردستان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را یاری دهند.

 

 

ازهاری ضمن قدردانی از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بخاطر اعتماد در سپردن این پست و نیز قدردانی از رییس پیشین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و تلاش‌هایشان برای پیشبرد توسعه استان، خاطر نشان کرد: با تعامل با مسئولان استان و برنامه ریزی لازم، برای تحقق ماموریت های محوله تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 1154731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha