سپاه پاسداران نگین درخشان خدمت به نظام و انقلاب اسلامی است

استاندار کردستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تاسیس تاکنون نگین درخشان خدمت به نظام انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه سال ۱۴۰۰ سپاه بیت المقدس کردستان، با تبریک میلاد با سعادت حضرت  ابا عبدالله‌الحسین و روز پاسدار گفت: پاسداران حافظان راه امام خمینی(ره) و شهدا و پا در رکاب رهبر معظم انقلاب در همه مقاطع و دوره‌ها  هستند.

 

 

وی افزود: نهاد مقدس سپاه مانند نگینی درخشان از آغار تاسیس تاکنون یک صدقه جاریه و یک نهاد خدمتگزار بوده که در جهت رشد و تعالی و صدور پیام انقلاب به جهانیان عمل کرده است.

 

 

استاندار کردستان گفت: نهادهای زیادی در کشور به عنوان نهاد انقلابی فعالیت دارند و ثمرات و خدمات ارزشمندی ارائه کرده‌اند، اما تنها نهادی که در دوران دفاع مقدس و در یک جنگ طولانی افتخارات بی‌نظیری در تاریخ ایران به جا گذاشت سپاه بود.

 

 

زارعی کوشا گفت: نهادی که در دهه پنجم حیات خود شهدای گرانقدری را تقدیم نظام و انقلاب و امنیت کشور کرده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و من به عنوان خادم مردم کردستان از سپاه و مجموعه خدوم این نهاد تقدیر و قدردانی می‌کنم.

 

 

استاندار کردستان اظهار کرد: امروز سپاه علاوه بر خدمات بزرگی که در سطح بین‌المللی و ملی انجام می‌دهد حضوری زنده و پویا در کردستان دارد و خدمات ارزنده‌ای را به مردم در بخش‌های مختلف ارائه می‌دهد.

کد خبر 1154760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha