اجرای طرح «علمداران حماسه» در ۱۴ شهر و منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، طرح «علمداران حماسه» با حضور ائمه جمعه‌ استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «رضا پارسیان نژاد» امروز (۱۵ اسفند ماه) در حاشیه دیدار با تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد یاسوج اظهار کرد: طرح سپاس از «علمداران حماسه» فرصتی ارزشمند برای تجليل و تكريم از جانبازان و پاسداشت مجاهدت‌های مثال‌زدنی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح سپاس به مناسبت گرامي داشت چهارم شعبان، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با حضور ائمه‌ جمعه شهرهای مختلف استان در ۱۴ شهر و بخش استان بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. 

 

وی بیادآور شد: طرح سپاس از «علمداران حماسه» به منظور ديدار و تكريم از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدير از ايثارگری‌ها و فداكاری‌های آنان از سوی ائمه جمعه و نمايندگان ولی‌فقيه سراسر كشور برگزار می‌شود. 

 

پارسیان نژاد ادامه داد: در اين طرح ائمه جمعه ۱۴ شهر كهگيلويه و بويراحمد به همراه جمعی از مسئولان و معاونان اداره كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان با جانبازان ديدار خواهند كرد. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بر اساس اين طرح ۱۴ گروه برای دیدار با جانبازان كهگيلويه و بويراحمد تشكيل شده كه هر گروه با سه خانواده جانباز استان ديدار می‌كنند.

 

وی گفت: اين گروه‌ها همچنين در روز جانباز امسال با ۴۲ خانواده جانباز كهگيلويه و بويراحمد ديدار خواهند داشت. 

 

گفتنی است، كهگيلويه و بويراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱٠ هزار جانباز پنج تا ۷٠ درصد تقديم نظام و انقلاب كرده است.

کد خبر 1154765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha