طرح هر شهروند یک درخت در دزفول اجرا می شود

شهردار دزفول با بیان اینکه درختکاری باعث زیباسازی شهری، تاثیر مثبت در فضاسازی شهر، ایجاد شادابی و نشاط برای شهروندان و همچنین پاکسازی هوا می شود گفت: در آینده نزدیک می توانیم طرح هر شهروند یک درخت را در دزفول اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید محمدحسن عیسی زاده» در آیین گرامیداشت روز درختکاری که با حضور امام جمعه دزفول، اعضای شورای اسلامی شهر دزفول، جمعی از مدیران شهرداری، تشکل های مردم نهاد و مردم طبیعت دوست در محل ورودی مهرشهر کوی آزادگان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار اظهار کرد: درخت به عنوان یک موجود زنده و مفید، هر چه بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد، نشان از اهمیت به فضای سبز شهری است. 

 

شهردار دزفول ضمن قدردانی از زحمات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری دزفول افزود: این سازمان همت و اهتمام لازم برای نهادینه کردن موضوع درختکاری در قالب یک نهضت را دارد و اقدام امروز این سازمان نیز در همین راستا و هدف انجام شده است.

 

 وی با اشاره به قطع درختان در سطح شهر اضافه کرد: متاسفانه شاهد سودجویی برخی از افراد با قطع کردن درختان در سطح شهر و اطراف آن هستیم که به طور قطع در این باره مسئولان ذیربط توجه و اهتمال لازم را خواهند داشت.

 

عیسی‌زاده تصریح کرد: شهرداری به عنوان بخشی از متولی فضای سبز در حد توان تلاش خود را برای جبران این امر خواهد کرد. 

 

وی در ادامه به فرهنگسازی درختکاری ا‌شاره کرد و یاد آور شد: طرح هایی با عنوان هر شهروند یک درخت را در آینده نزدیک می توانیم انجام دهیم تا شاهد فضای سبز بیشتر درسطح شهر باشیم.

 

در پایان این آیین، مسئولان و حاضرین در این مراسم اقدام به غرس چندین اصله نهال در محل مذکور کردند.

 

کد خبر 1154788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha