روشندل ایلامی مقام دوم مسابقات بین اللملی قرآن کریم را کسب کرد

«مریم شفیعی» حافظ کل قرآن کریم و روشندل ایلامی در سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران حائز رتبه دوم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  مسابقات بین المللی قرآن کریم به صورت غیر حضوری و با حضور قاریانی از سراسر جهان برگزار شد که در نهایت ۶۹ نفر به مرحله نهایی این دوره مسابقات راه یافتند.

 

مریم شفیعی، روشندل ایلامی و حافظ کل قرآن کریم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حضور داشت که در مرحله نهایی این دوره از مسابقات توانست، رتبه دوم را در بخش نابینایان کسب کند.

 

سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور« محمد مهدی اسماعیلی»  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین «جواد حاج علی اکبری»، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و حجت الاسلام و المسلمین «سید مهدی خاموشی»، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افتتاح شد.

 

مریم شفیعی روشندل اهل استان ایلام و حافظ کل قرآن کریم است که تاکنون به عنوان نماینده ایران در چند دوره مسابقه‌های بین المللی قرآن در کشور‌های مختلف جهان حضور و موفق به کسب مقام‌های برتر شده است.

 

 وی تا دوره پیش دانشگاهی ۱۵ جزء قرآن را حفظ و با ورود به دوره پیش‌دانشگاهی به صورت مداوم کمتر از یکسال توانسته حفظ کل قرآن کریم را به اتمام برساند.

کد خبر 1154811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha