همدلی بین ادارات موجب خدمات‌رسانی بهتر به مردم و توسعه شهر می‌شود

فرماندار خمینی شهر گفت: وحدت و همدلی بین ادارات و ارگان های شهرستان می تواند مسائل و مشکلات این شهر و مردم را بهتر حل کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خمینی شهر؛ همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری؛ مراسم کاشت نهال و افتتاح پارک محلی تربیت با حضور حسن سلیمی فرماندار خمینی شهر، رئیس و اعضای شورای شهر، حاج حیدری شهردار خمینی شهر و برخی دیگر از مسئولان و مردم برگزار شد.

فرماندار خمینی شهر در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از شهردار و کارکنان آن اظهار کرد: سالم نگه داشتن محیط زیست و ارزش های آن دارای اهمیت زیادی است چرا که هرسال در این موقع شاهد کاشت نهال توسط مقام معظم رهبری هستیم و این به معنای اهمیت داشتن محیط زیست و کاشت درخت است، همان طوری که اکثر مسئولان نظام نیز در این روز به کاشت درخت می پردازند.

سلیمی با تاکید بر اینکه مراسم کاشت درخت یکی از اقدامات خوب و پسندیده ای است که هر ساله در اسفند ماه انجام می‌گیرد، گفت: مهمترین خوبی و اثر این حرکت در این است که نسل های آینده نیز از این کار پسندیده می توانند استفاده کنند.

 

وی با اشاره به خشکسالی های اخیر تصریح کرد: همه ما باید با خشکسالی بسازیم و زندگی کنیم بنابر این نیاز است که به سمت کاشت نهال و درختانی برویم که نیاز کمتری به آب داشته باشند اما در عین حال درختان و گیاهان مثمرثمری باشند.

 

فرماندار خمینی شهر در ادامه با تاکید بر کمک به سیستم اداری در مجموعه فرمانداری افزود: حدود ۲۰ روز است که به عنوان فرماندار در خمینی شهر حضور دارم و انتظار دارم همه مسئولان و مردم با پیشنهادات و انتقادات و ارائه راهکارها کل سیستم اداری را همراهی کنند، بخصوص بنده را بیشتر چراکه نقش هماهنگ کننده بین سیستم های اداری شهر را دارم.

 

وی گفت: خدا را شکر وحدت، همدلی بین ادارات و ارگان های شهرستان وجود دارد و باید همه قدر آن را بدانیم و همگی با هماهنگی های صورت گرفته دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم بخشی از مسائل و مشکلات این شهر و مردم را حل کنیم.

کد خبر 1154846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha