رویکرد اصلی کانون های مساجد اروند محرومیت زدایی در همه زمینه ها است

قانعیان با بیان اینکه رویکرد اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند محرومیت زدایی در همه زمینه ها است گفت: این رویکرد با همدلی و سخت کوشی فعالان کانون های مساجد این منطقه اولویت اصلی قرار گرفته است.

«حسین قانعیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به ۱۸ اسفند ماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد هر روز منسجم تر و با برنامه تر از قبل پا به عرصه می گذارند و با توجه به نیت ذاتی آنها جایگاه عمیقی در جامعه کسب کرده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند با بیان اینکه در سال جاری برنامه های مختلف و متنوعی از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند اجرا شده است افزود: این نیز نشان می دهد تمامی اعضای این کانون ها در شهرهای آبادان، اروندکنار، چوئبده، منیوحی، خرمشهر و جزیره مینو امسال پر تلاش تر از سال های قبل برنامه ها را به منصه ظهور گذاشتند که جای قدردانی از این عزیزان را دارد.

 

وی تصریح کرد: در ابتدای سال جاری از مدیران برتر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند در سامانه فهما به دلیل ایجاد هم افزایی و عملکرد آنها در سال گذشته تقدیر به عمل آمد که این نیز نشان از فعالیت های کانون های این منطقه است.

 

قانعیان از تشکیل رابطین فهما به منظور ارتباط نزدیک کانون ها با سایر مجموعه های شهری در منطقه آزاد اروند خبر داد و اضافه کرد: یکی از اقدامات اساسی ما در سال جاری تعمیر و بهسازی مجتمع فرهنگی هنری اشراق بود که اکنون به محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند تبدیل شده است. 

 

وی از برگزاری سه دوره آموزشی سفیران مساجد اروند طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: با همکاری و هماهنگی های به عمل آمده با اساتید برجسته کشوری، به صورت حضوری و آنلاین این دوره آموزشی ویژه سفیران مساجد اروند در شهرهای اهواز، آبادان و شهر مقدس قم برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند با اشاره به سایر برنامه های فرهنگی هنری تولید شده این ستاد عنوان کرد: ساخت پنج فیلم کوتاه، سرودهای مناسبتی مختلف، ایجاد ایستگاه های صلواتی، تهیه و توزیع بسته های کمک های مومنانه، تقدیر از گروهای فرهنگی هنری و ... از دیگر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند در سال جاری است.

 

وی همچنین از شناسایی، هماهنگی و همکاری با ۲ مسجد در این منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه با حمایت هایی که صورت گرفت توانستیم امسال ۲ کانون فرهنگی هنری مساجد را جهت ارائه خدمات مناسب در سزح منطقه راه اندازی کنیم.

 

قانعیان به توزیع ۶ مرحله گوشت قرمز طرح نذری قربانی در میان نیازمان سطح منطقه آزاد اردند اشاره کرد و ادامه داد: این بسته های نذری با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از طریق موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه و توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرهای آبادان و خرمشهر بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: عملکرد مناسب ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند باعث شد تا این ستاد در جایگاه و رتبه چهارم بین سایر ستاد های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور قرار گیرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند اذعان کرد: همچنین در ارزیابی های صورت گرفته توسط ستاد فهما ۱۴۰۰، کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آبادان از بین ۲۵۲ شهرستان کشور به عنوان شهرستان برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

 

وی رویکرد اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند را محرومیت زدایی در همه زمینه ها خواند و تاکید کرد: این رویکرد با همدلی و سخت کوشی فعالین کانون های مساجد این منطقه اولویت اصلی قرار گرفته است.

 

کد خبر 1154940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha