کانون های مساجد همدان به پویش «ایران سر سبز، هر ایرانی یک درخت» پیوستند

ناهیدی فرد گفت: امسال با توجه به مصادف بودن هفته درختکاری با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد به پیشنهاد ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، پویش ملی « ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت» برگزار می‌شود.

«حمید رضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امسال با توجه به مصادف بودن هفته درختکاری با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد بنا بر پیشنهاد ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، پویش ملی «ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت» برگزار می‌شود.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری  مساجد  استان همدان افزود: بر همین اساس این ستاد نیز در نظر دارد با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در قالب این پویش ملی  ۵۰  نهال به یاد شهدای در ۱۸ اسفند ماه  کاشت کند.


وی در ادامه، کاشت درخت را یک حرکت کاملاً دینی و انقلابی خواندند و افزودند: البته نگهداشت و حفظ درختان نیز کار بسیار مهمی است که باید رعایت شود.

 

ناهیدی فرد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد کاشت نهال اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: تخریب جنگلها و محیط زیست و پوشش‌های گیاهی، تخریب منافع ملی است و ویران کردن بخشی از جنگلها برای ساخت و ساز جز در موارد اضطراری، قطعاً به ضرر ملت است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان افزود: امیدواریم اجرای این پویش، به ترویج فرهنگ درخت و درختکاری کمک کند و همچنین موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شود.

 

 

 

کد خبر 1154950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha