حمایت مادی و معنوی از بیماران سرطانی گلستان/ سالانه ۲۵۰۰ بیمار جدید اضافه می شود

روشنی گفت که فعالیت موسسه آسا بر دو مقوله پیشگیری و حمایت از بیماران استوار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قربانعلی روشنی» پیش از ظهر امروز (دوشنبه 16 اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: تمرکز موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران آسا بر پیشگیری و آموزش بوده و تلاش می‌کنیم برخی مشکلات و خلاهای موجود در این زمینه را رفع کنیم.

 

رئیس هیئت مدیره موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران آسا افزود: باید اقدامات اساسی و موثر در زمینه مسائل پیشگیرانه، ترک عادات غلط در زمینه تغذیه ارائه کرده تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

 

وی ادامه داد: ماهیت دوم موسسه کمک به افرادی است که دچار بیماری شده اند زیرا به دلیل برخی از خلاهای بیمه ای بسیاری از خانواده‌ها توان تامین هزینه‌های شیمی درمانی و غیره را ندارند لذا باید به این افراد کمک کرد.

 

روشنی بیان کرد: البته در اساسنامه بیان شده که پول نقد در موسسه جابجا نخواهد شد و خدمات در قالب معرفی به مراکز درمانی و مانند آن خواهد بود.

 

رئیس هیئت مدیره موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران آسا اظهارکرد: موسسه مجوز ملی بوده و از وزارت کشور مجوز گرفته است و در ۶ استان دیگر هم شعبه خواهیم داشت.

 

وی گفت: روز شنبه مراسم افتتاحیه با حضور آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، دکتر موسوی رئیس پژوهشکده بیمارستان شریعتی و همچنین از بسیاری از خیران شناخته‌ شده در دانشگاه جامعه المصطفی برگزار خواهد شد.

 

روشنی در خصوص روند تحت پوشش قرار گرفتن بیماران هم گفت که افرادی که به موسسه مراجعه می‌کنند در کمیته صلاحیت بیماران بررسی شده و اگر شرایط آن را داشتند تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

 

رئیس هیئت مدیره موسسه پیشگیری و کنترل سرطان ایران آسا گفت: کمک به بیماران در دو مقوله مادی و معنوی باید انجام شده لذا تلاش موسس بر همراهی و حمایت از بیماران است.

 

کد خبر 1154987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha