آبرسانی به ۱۴ روستای استان کرمان/ واقفی که برای خدمت به مردم عجله دارد

آیین افتتاح آبرسانی به ۱۴ روستای استان کرمان با حضور واقف این امر خیر، حاج اکبر ابراهیمی، سردار حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محورمیت زدایی سپاه، سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان و... انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رابر؛ آیین افتتاح آبرسانی به 14 روستای استان کرمان، دوشنبه(16 اسفند) با حضور واقف این امر خیر، حاج اکبر ابراهیمی، سردار حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محورمیت زدایی سپاه، سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان و... انجام شد.

 

 

سردار سیدضیاءالدین حزنی، مأموریت اصلی سپاه پاسداران را دفاع از نظام و امنیت پایدار دانست و گفت: در کنار این، بحث محرومیت زدایی و مردم داری و مردم یاری و مردم زیستی با اولویت نقاط مرزی، صعب العبور و دورافتاده در دستور کار سپاه است.

 

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با تأکید بر اینکه سپاه دنبال جبران عقب ماندگی ها است؛ افزود: وقتی آمار و ارقام ما درست است که مردم از ما راضی باشند و شایستگی ما وقتی است که مردم رضایت داشته باشند.

 

 

وی اظهار کرد: در استان کرمان کارهای خوبی انجام شده اما {با نقطه مطلوب}خیلی فاصله است و  باید مشکل آب و اشتغال و اعتیاد و... در این استان حل و پروژه های زودبازده انجام شود.

 

 

 

سردار حزنی با بیان اینکه وظیفه داریم از طرح هایی که مردم را خوشحال می کند حمایت کنیم؛ تأکید کرد: سال آینده باید کارهای بهتری انجام شود.

 

 

حاج اکبر ابراهیمی که طی یک سال اخیر 287 روستا در شهرستان های مختلف استان با حمایت و پشتیبانی وی آبرسانی شده گفت: باید امانت خدا را ادا کرد و این حرف و شعار نیست؛ بارها گفتم یک دقیقه آن دنیا را به دهها هزار این دنیای فانی نمی فروشم.

 

 

وی با بیان اینکه از مشقت مردم خجالت می کشم؛ اظهار کرد: از خداوند خواستم به من امان بدهد که تا عمر دارم شب و روز با عجله برای این مردم کار کنم که از آنان خجالت نکشم و برای همین هر تعداد پروژه که به من پیشنهاد بشود قبول می کنم به شرطی که قبلی ها انجام شده باشد.

 

 

این واقف از اجرای ۱۱۴ پروژه جدید خبر داد و گفت: این ها که تحویل شود پروژه بعدی را قبول می کنم و ما باید مرتب به خودمان تذکر بدهیم که حاج قاسم از ثروت دنیا چیزی نداشت اما افتخار و عزت کشور بود و من دعا می کنم و از خدا گدایی می کنم مرا به خودم وانگذارد و ان شاء الله با دعای شما مردم شهادت روزیِ ما هم بشود.

 

سرهنگ جواد جلالی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان هم فهرستی از پروژه های محرومیت زدایی و سازندگی که طی یکسال اخیر در بخش های مختلف آبرسانی، اشتغال، استخرهای ذخیره و سیستم های انتفال آب، احداث و تکمیل مدارس و مساجد و خانه های عالم انجام شده را ارائه کرد.

 

 

وی اظهار کرد: در مجموع با ظرفیت خیرین و بسیج و سپاه 1764 پروژه به ارزش 834 هزار و 141 میلیون ریال انجام شده است.

 

 

 

همچنین امروز آیین افتتاح هفت پروژه آموزشی مدارس سردار شهید سلیمانی در شهرستان رابر برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1155092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha