واحد بنزین و گازوئیل مینی پالایشگاه پلدختر خرداد ۱۴۰۱ وارد چرخه می‌شود

وحیدی، با اشاره به اینکه مینی پالایشگاه پلدختر در مرحله پتروپالایش است که از طریق سرمایه گذار راه اندازی شده است، گفت: این واحد در خرداد ۱۴۰۱ وارد چرخه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« احمد وحیدی»، امروز(۱۶اسفند)، در حاشیه سفر به پلدختر و بازدید از طرح‌های این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: واحد بنزین و گازوئیل مینی پالایشگاه پلدختر بر اساس اعلام سرمایه گذار طرح در خرداد ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.

 

وزیر کشور افزود: واحد بنزین و گازوئیل مینی پالایشگاه پلدختر هم اکنون در حال تولید قیر بوده که کار بسیار ارزشمندی در منطقه است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای بازسازی جاده پلدختر- خرم آباد ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی بانک‌ها اختصاص یافته تا فعالیت آن ادامه پیدا کند.

 

وحیدی با اشاره به بازدید از پل روستای برگلان سوخته، عنوان کرد: مقرر شد از سوی استانداری لرستان منابع مورد نیاز تأمین شود و بازسازی پل صورت گیرد.

 

وی به بازدید از منطقه کشت انجیر در منطقه زیودار اشاره و عنوان کرد: این منطقه با یک هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی یک منطقه ارزشمند است که با توجه به تازه خوری این محصول نیاز به احداث صنایع تبدیلی در منطقه به شدت احساس می‌شود.

 

وزیر کشور به درخواست امهال تسهیلات بانکی مالکان منازل مسکونی شهری معمولان و پلدختر که در سیل تخریب شده بودند، ادامه داد: این موضوع از طریق با بانک‌ها پیگیری می‌شود.

 

وی در پایان یادآور شد: موضوع ادامه ساخت یک هزار و ۸۰۰ متر از دیواره ساحلی شهر پلدختر در جلسه مستقل استان نیز مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1155101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha