«آسفالت» کالایی کمیاب در ماسال/ وضعیت نامناسب برخی خیابان‌ها و معابر

برخی از خیابان‌ها وکوچه‌های شهر ماسال دچار وضعیت نامناسب شده به طوری که نیاز مبرم به آسفالت دارد و شهروندان ماسالی از این موضوع گلایه‌مند هستند.

خبرگزاری شبستان_ماسال، مائده فلاحتکارضیابری: با توجه به اینکه خیابانها و معابر غیراستاندارد و دارای آسفالت نامناسب بروز حوادث و سوانح را افزایش میدهد و صدمات مالی و جانی برای مردم به همراه و استانداردسازی و ایمنیسازی آسفالت خیابانها و معابر در سلامت جسمی و روانی افراد نقش بهسزایی دارد با توجه به این مهم مسئولان امر باید دقت و توجه بیشتری به این حوزه داشته باشند.

 

یکی از معیارهای مهم در نزد مردم برای ارزیابی عملکرد شهرداری وضعیت خیابانها، معابر و کوچههای شهری است چراکه وجود معابر و خیابانهای غیرایمن سلامت جسمی و روانی کودکان بهویژه سالمندان را در معرض خطر قرار داده و موجب وارد آمدن صدمات جبران ناپذیر به این گروه می‌شود.

 

شهروندان ماسالی می‌گویند برای تردد در بسیاری از خیابان‌های این شهر با وسیله نقلیه باید به صورت مارپیچ حرکت کرد چرا که تعداد چاله‌ها و حفره‌های ایجاد شده بر روی آسفالت خیابان‌ها به حدی زیاد است که نمی توان مسیری را بدون دغدغه و مستقیم طی کرد.

 

 

یکی از شهروندان ماسالی با بیان اینکه وضعیت برخی خیابانها و معابر این شهر بسیار اسفناک است، میگوید، مشکلات مربوط به آسفالت خیابانها و معابر تنها منحصر به یک خیابان نیست، بسیاری از خیابانها و معابر با معضل آسفالت نامناسب مواجهاند.

 

یک شهروند ساکن در خیابان فرشتگان گفت: وضعیت آسفالت این خیابان‌ آنقدر نامناسب است که آمد و شد وسیله نقلیه را سخت کرده و لازم است شورای شهر و شهرداری فکری به این وضعیت نابسامان بکنند چراکه اگر همچنان دست روی دست بگذارند، وضعیت بدتر از این نیز خواهد شد. 

 

وی تصریح کرد: در برخی خیابان‌های شهر مشاهده می‌شود که مردم چاله‌های ایجاد شده را با خاک و شن و ماسه ترمیم می‌کنند ولی این راه چاره نیست و مسئولان باید فکری اساسی در این رابطه داشته باشند.

 

یکی دیگر از شهروندان ماسالی خاطرنشان کرد: گودال‌های خیابانها امان رانندگان را بریده و تعمیر خودرو علاوه بر اینکه ساعت‌ها از وقتشان را می‌گیرد هزینه زیادی را بر رانندگان تحمیل می‌کند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: چاله‌های خیابان‌های شهر در این وضعیت بد اقتصادی و گرانی به خودروها صدمه جدی وارد می کند به طوری که ماهیانه باید برای تعمیر جلوبندی خودرو هزینه کرد.

 

گفتنی است، همه کسانی که منصب و مسئولیتی در جامعه به عهده دارند، باید با نگاه دلسوزانه و دغدغهمند از تضییع حقوق مردم جلوگیری کنند و با توجه به امکانات و شرایط تمام سعی و توان خود را برای برطرف کردن مشکل مردم به کار بگیرند، به طور قطع عدم پیگیری و تعلل در حل مشکلات و مطالبات مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی هر مسئولی و یا نهادی که باشد شایسته نیست.

 

امید است شهرداری ماسال نیز با روحیه خدمتگذاری به مردم و با توجه به امکانات و شرایط در راستای حل مشکلات مردم گام بردارد، چراکه مسئول توانمند کسی است که برای برونرفت از مشکلات سازمان تحت مدیریت خود یا راهی بیابد یا راهی بسازد.

کد خبر 1155116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha