پروژه های نخبگان تحریم ها و موانع زیادی را از سر راه بر می دارد

امیر نصراللهی با بیان اینکه پروژهای نخبگان بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و اولویت های علمی و دفاعی نظام اسلامی است گفت: پروژه های نخبگان تحریم ها و موانع زیادی را از سر راه بر می دارد

امیر نصراللهی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نمایشگاه نخبگان وظیفه ارتش گفت: نمایشگاه دستاوردهای تحقیقات نخبگان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی  ایران  به نام ذوالفقار علمی ولایت برپا شده است .

 

معاون علوم و تحقیقات و فناوری ارتش در مورد اهداف این نمایشگاه افزود: هدف از این نمایشگاه این بود که طرحهایی که نخبگان اجا انجام دادند کارایی خود را داشته و به مرحله عملیات رسیده و از سوی دیگر انگیزه نخبگان  افزایش داده و کارهای انها دیده شده و به نوعی از انها تشکر و قدر دانی کنیم . هدف دیگر این است که میان رده های ارتش جمهوری اسلامی ایران تبادل اطلاعات کنیم و موجب هم افزایی در این حوزه شده و موازی کار انجام نشود.

 

امیر نصراللهی تصریح کرد: هدف بعدی این نمایشگاه جذب و استفاده از ظرفیت نخبگان در اینده است . تمام پروژ هایی که به نخبگان داده می شود براساس نظام مسائل، بیانیه گام دوم انقلاب است و اولویت ها بر اساس نقشه علمی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است و پروژهای کلانی وجود دارد که در ان چندین نخبه به همکاری می پردازند و براساس این همکاری پازل پروژه جمع بندی و با همکاری کارکنان کادر ارتش  تبدیل به یک سامانه می شود.

 

وی گفت: این نمایشگاه اقدامات سه سال اخر نخبگان ارتش   که برخی به اتمام رسیده و برخی در حال گرداوری است  به نمایش گذاشته شده است . قطعا نخبگان در عرصه اقتصاد هنر، سلامت، علمی ودفاعی  که 80 درصد پروژه های را به خود اختصاص داده است موثر هستند و می تواند تجربه نخبگی در ارتش و نیروهای مسلح را در اینده در راه اندازی  شرکت های دانش بنیان و کارافرینی بکار ببرند.

 

امیر نصراللهی گفت: پروژه های این نمایشگاه از ارزش اقتصادی 2 میلیون تومان تا 4 میلیارد براورد شده است که صرف اقتصادی بالایی را  در کشور ایجاد می کند. پروژه های نخبگان تحریم ها و موانع زیادی را از سر راه برمی دارد و این امر را نمی توان با مبلغ ریالی ارزش اقتصادی مقایسه کرد.

کد خبر 1155125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha