دیدار امام جمعه و مسئولان با خانواده های جانبازان پاتاوه

به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، امام جمعه پاتاوه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دنا، بخشدار پاتاوه و جمعی از مسئولین با جانبازان سرافراز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» امروز (۱۶ اسفند ماه) در این دیدارها ضمن بیان رشادت ها و عظمت قمر بنی هاشم (علیه السلام)، گرامی داشت این روز و تبریک اعیاد شعبانیه، به تجلیل از جانبازان پرداخت.

 

امام جمعه پاتاوه ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای همه جانبازان، گفت: ما حامل ابلاغ سلام و پیام مقام معظم رهبری برای شما جانبازان و خانواده محترم هستیم.

 

وی با ذکر روایتی از پیامبر اکرم (ص)، افزود: «وقتی که قیامت برپا و در صور دمیده می شود، مخلوقات جمع شده، جانبازان و عزیزانی که عضوی از اعضای خود وسلامتی شان را در راه خدا و اسلام عزیز فدا کرده اند در قیامت نشانی از شهدا دارند و بوی عطر و خوشی از سوی آنان به محشر می رسد» و به فرموده امام (ره) «جانبازان شهدای زنده هستند».

 

حجت الاسلام سیادت با بیان اینکه جانبازان، ایثارگران و تلاش گران در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند، ادامه داد:امیدوارم خدا از همه شما شهیدان زنده انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بپذیرد و از خانواده مکرم نیز به دلیل صبر و تحمل شان در پرستاری از جانبازان قدردانی می کنیم.

 

امام جمعه پاتاوه ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای جانبازان، گفت: شما باید مفتخر به این باشید که میلاد باسعادت قمر بنی هاشم (ع) به نام روز جانباز نام گذاری شده است.

 

وی گفت: قمر بنی هاشم (ع) با بصیرت، معرفت و شناخت کامل بود و به فرموده امام صادق (ع) «عمویم عباس(ع)فردی ژرف نگر و تیزبین بودند، تا آخرین قطره خون خود از امام زمان و عصر خویش دفاع کرد و الگوی ما و شما قمربنی هاشم است».

 

گفتنی است در پایان امام جمعه پاتاوه و مسئولان با اهدای لوح تقدیر از جانبازان تجلیل کردند.

 

 

 

 

کد خبر 1155152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha