اساس جهاد تبیین امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان ایران اسلامی است

جعفری گفت: امروز میدان جهاد تبیین به جوانانی با انگیزه و با اراده نیاز دارد و اساس جهاد تبیین امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «محمدعلی جعفری» امروز(۱۶ اسفندماه) در نشست راهبردی «پاسداری از جهاد تبیین» در کتابخانه های عمومی مازندران گفت: خلاقیت و ابتکار در جهاد تبیین از الزامات اساسی است و امروز میدان جهاد تبیین به جوانانی با انگیزه و با اراده نیاز دارد و اساس جهاد تبیین امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان ایران اسلامی است.

 

معاون سیاسی سپاه کربلا تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به موضوع جهاد تبیین به صورت مستقیم مورد اشاره قرار داده‌اند که نشان از اهمیت آن دارد و این موضوع در حوزه فرهنگی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا نیز در این جلسه به نقش دانشگاه ها و مراکز فرهنگی در جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی به عنوان یک مجموعه پیشتاز در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب با جهاد تبیین به مقابله با تحریف دستاوردهای انقلاب خواهد پرداخت.



 

«سیدامیر سادا‌ت کرمی» تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا با جهاد تبیین ضمن تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و دستاوردهای انقلاب، امید‌آفرینی در جامعه حاکم شود.

 

وی به ظرفیت بالای کتابخانه های عمومی اشاره کرد و افزود: هدایت فکری نخبگان جامعه و ترویج فرهنگ مطالعه از رسالت‌های مهم کتابخانه های عمومی است.

 

سادات کرمی خواستار برگزاری دورهای آموزشی برای کتابداران و فعالان کتابخانه ای با موضوع جهاد تبیین شد.

کد خبر 1155153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha