انتقال ۸۰ میلیون متر مکعب گاز در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز

زارع، با بیان اینکه در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز حدود ۸۰ میلیون متر مکعب انتقال گاز در روز صورت می گیرد، گفت: از این تعداد در زمستان حدود ۱۰ میلیون متر مکعب و در تابستان حدود ۳۰ میلیون متر مکعب گاز به کشورهای همسایه صادر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مهدی زارع»، امروز(16 اسفند)، در مراسم آیین درختکاری که با حضور دیگر مسئولین در مرکز بهره برداری خطوط لوله خرم آباد برگزار شد، گفت: ۵ هزار کیلومتر خط لوله گاز در غرب کشور وجود دارد.

 

مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز افزود: ۸ مرکز بهره برداری خطوط لوله در ۶ استان لرستان، مرکزی، ایلام، کردستان، کرمانشاه و همدان با چهار ایستگاه تقویت فشار گاز و یک ایستگاه صادراتی در وسعت ۱۵۰ هزار هکتار  در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

 

وی با اشاره به اینکه عملیات انتقال گاز در خارج از محدوده شهرها بر عهده ماست، خاطرنشان کرد: در ۲۷۳نقطه در ورودی شهرها جهت مصرف خانگی مردم به شرکت‌های گاز استانی تحویل داده شده است.

 

زارع بیان کرد: در حال حاضر حدود ۴۰ هزار کیلومتر از خطوط لوله از ۲ اینچ تا ۵۶ اینچ در سطح کشور وجود دارد.

 

وی عنوان داشت: نیروهای خطوط لوله انتقال گاز سربازهای گمنام نامیده می‌شوند و با تلاش شبانه روزی و بی وقفه در تعمیرات و یا انتقال خطوط لوله گاز  پیش قدم هستند.

 

مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز  یادآور شد: در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز حدود ۸۰ میلیون متر مکعب انتقال گاز در روز صورت می گیرد.

 

وی بیان کرد: از این تعداد در زمستان حدود ۱۰ میلیون متر مکعب و در تابستان حدود ۳۰ میلیون متر مکعب گاز به کشورهای همسایه صادر و مابقی جهت مصارف خانگی و شرکت های صنعتی می باشد.

 

 

کد خبر 1155160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha