اجرای برنامه های تشویقی کاشت نهال،  مشارکت پذیری مردم را در امورات شهری افزایش می دهد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اجرای برنامه های تشویقی کاشت نهال در سطح مناطق و محلات می تواند ضمن افزایش حس مشارکت پذیری مردم در امورات شهری، سبب گسترش فضای سبز شهری گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان طی مراسم روز درختکاری در بلوار جنب میدان سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: دین مبین اسلام به موضوع کاشت، حفظ و نگهداری نهال به صورت ویژه توجه داشته و هماره مردم‌ را در این خصوص ترغیب و تشویق نموده است. 

 

مدرس خیابانی با اشاره به برگزاری برنامه‌های تشویقی جهت کاشت نهال افزود: اجرای برنامه های تشویقی همچون برگزاری مسابقات فضای سبز در سطح مناطق و محلات می تواند ضمن افزایش حس مشارکت‌پذیری مردم در امورات شهری سبب گسترش فضای سبز گردد.

 

وی با تاکید بر فضاسازی محیط پیرامون دستگاههای اجرایی بیان داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات موظفند نسبت به فضاسازی و زیباسازی محیط پیرامون خود، از محل اعتبارات آن دستگاه مبادرت نمایند، چرا که شهرداری می‌بایست تمامی ظرفیت‌های خود را در جهت خدمت به شهروندان و جلب رضایتمندی آنها صرف کند.

 

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید‌ بر بهره‌برداری و انتقال پساب به شبکه ابیاری گفت: استفاده از ظرفیت پساب فاضلاب شهری جهت آبیاری و توسعه فضای سبز شهری یک ضرورت می باشد که باید در این راستا تمامی دستگاه‌های ذیربط همکاری و مشارکت لازم را با شهرداری بعمل آورند.
 

حسین مدرس خیابانی در ادامه بیان داشت: افزایش مشارکت‌پذیری و همکاری مردم در اجرای امورات شهری یک اولویت اساسی می باشد، می‌طلبد مجموعه شهری زیر ساختهای لازم را جهت ورود به این مقوله مهیا سازد.

 

وی اظهار داشت: شهر زاهدان به لحاظ پیشرفت و توسعه باید یک الگو و نمونه برای دیگر شهرهای استان باشد؛ توسعه زمانی برای دیگر شهرها استان رقم خواهد خورد که زاهدان در شاخصهای مطلوب توسعه رشد کرده باشد، این مهم تنها با همت و پشتکار تمامی مدیران عالی و میانی عملیاتی‌خواهد شد.

 

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: امید است با حمایت و همراهی دولت و همچنین استفاده‌ از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، مسیر رشد و پیشرفت استان فراهم گردد.

کد خبر 1155173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha