طرح آرامش بهاری در ۱۳۰ بقعه متبرکه گیلان اجرا می شود

حجت‌الاسلام اشکوری از اجرای طرح آرامش بهاری به همت اوقاف و امور خیریه در ۱۳۰ بقعه استان گیلان خبر داد.

حجت‌الاسلام« سید حامد حسینی اشکوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهارکرد: طرح آرامش بهاری در نوروز سال ۱۴۰۱ در ۱۳۰ بقعه استان گیلان اجرا می‌شود.

 

معاون فرهنگی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه، افزود: در قالب خیمه‌های معرفت غرفه‌های نقاشی، کاردستی، چند رسانه‎‌ای برپا شده و مسابقات برای کودکان و نوجوانان و برنامه‌های نشاط آور برای مسافران و گردشگران اجرا می‌شود.

 

وی تصریح‌کرد: در قالب طرح آرامش بهاری مبلغین اعزامی از قم در بقاع متبرکه گیلان حضور خواهند داشت و به ارائه مشاوره‌های دینی و مذهبی می‌پردازند.

 

حسینی اشکوری به اجرای طرح شمیم خدمت در بقاع متبرکه گیلان اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای اشتغال‌زایی برای افرادی که از لحاظ معیشتی آسیب دیده یا از لحاظ اشتغال در وضعیت نابسمانی قرار دارند اجرا می‌شود.

 

معاون فرهنگی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اضافه‌کرد: افرادی که توانایی دارند کارهای دست‌ساز خود از جمله صنایع‌دستی و مواد غذایی را در معرض دید و فروش قرار می‌دهند تا به نوعی به معیشت‌شان کمک شود.

 

وی با بیان‌اینکه طرح فرهنگی دیگری که اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان در برنامه دارد طرح«قرار ۱۲» است، افزود: این طرح به نیت سلامتی آقا امام زمان(عج) در ۱۲ هرماه اجرا می‌شود و در قالب اجرای این طرح بسته‌های معیشتی توسط خیرین و ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

حسینی اشکوری خاطرنشان‌کرد: طرح‌های دیگری نیز اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان در برنامه دارد که قرار است در سطح بقاع متبرکه برگزار شود.

کد خبر 1155206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha