جانبازی در راه خدا یک فضیلت بزرگ در جهاد فی سبیل‌الله است

بهرام نیا با بیان اینکه جانبازی در راه خدا را یک فضیلت بزرگ در جهاد فی سبیل‌الله است، گفت: جانبازان گنجینه ای ارزشمند برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس هستند.

به گزارش خیرگزاری شبستان از ایلام، «حسن بهرام نیا» شامگاه (۱۶ اسفند) به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز  با حاج سعدالله مرادی و حاج عباس کرمی دو تن از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

 

استاندار ایلام  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازی در راه خدا را یک فضیلت بزرگ در جهاد فی سبیل‌الله خواند و گفت: شهیدان و جانبازان حق بزرگی به گردن همه ما دارند و امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه به مردم، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

 

وی افزود: جانبازان سند مظلومیت ملت ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی و گنجینه ای ارزشمند برای انتقال ارزش‌های والای دفاع مقدس هستند که باید به طور شایسته مورد تکریم قرار گیرند، هر چند ما نمی توانیم سختی هایی را که بر  خانواده های این عزیزان گذشته است را درک کنیم، اما قدردان ایثار این عزیزان هستیم و هر آنچه که امروز داریم از ایستادگی شما و همرزمان شهیدان است.

 

بهرام نیا افزود: جانبازان سنبل مقاومت و قهرمانان پر افتخار کشور هستند و این دیدارها و حضور در جمع این عزیزان هر چند وظیفه ماست، اما کمترین کاری است که می توانیم  که در مقابل ایثار و جانبازی آنها  انجام دهیم.

 

استاندار ایلام گفت: یکی از برنامه های ما با عنوان نماینده دولت دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران است که با دیدن شما روحیه و انگیزه ما نیز به عنوان مسئول برای خدمت بیشتر می شود.

 

وی با بیان اینکه خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند، ابراز کرد: مردم استان ایلام علی رغم اینکه در خط مقدم جبهه بودند اما هیچگاه خانه و کاشانه را ترک نکردند بلکه ایستادند و مردانه از سرزمین خود دفاع کردند.

 

 بهرام نیا در پایان با تقدیر از زحمات همسران جانبازان، خاطرنشان کرد: قطعا اجر همسران جانباز در پرستاری و همراهی با جانبازان در پیشگاه خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.

 

گفتنی است، حاج «سعدالله مرادی فر» جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی در منطقه مهران در ۷ شهریور سال ۶۶ به افتخار جانبازی نائل آمد و حاج «حاج عباس کرمی» نیز جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی در تاریخ ۲۹ مردادماه سال ۶۷ در منطقه مهران بر اثر اصابت ترکش دچار ضایعه قطعی نخاع شد و به افتخار جانبازی نائل گردید.

کد خبر 1155233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha