صنایع راکد تعیین تکلیف شوند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه صنایع راکد، صدها هکتار از زمین‌های استان را به خود اختصاص داده اند، گفت: باید این صنایع تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(16اسفند)، در دیدار با وزیر کشور اظهارداشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، لرستان مرکز تدین و انقلابیگری است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: دولت سیزدهم فرصتی برای جبهه انقلاب است، بعد از رئیس جمهور وزیر کشور بالاترین جایگاه را به جهت حقیقی وحقوقی دارد و مردم هم نگاهشان به این جایگاه است.

 

وی به مصوبات سفر رئیس جمهور اشاره کرد و عنوان داشت: این مصوبات با یک سرعت و آهنگ قابل قبولی به سمت اجرایی شدن رفته و موانع آن برطرف شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: اثر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان باید در زندگی مردم محسوس باشد.

 

وی در ادامه به سدهای استان به ویژه معشوره با ظرفیت یک میلیارد مترمکعب اشاره و عنوان کرد: ساخت این سد می‌تواند مشکلات کشاورزی را برطرف کند و می‌طلبد که در جذب نیرو، مهندسین و کارگران دست اندرکار این سد از افرادی که بومی استان هستند استفاده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نبودن شبکه‌های آبیاری را مشکل دیگر لرستان دانست و گفت: این شبکه‌ها در جاهایی به مرور زمان دچار فرسایش شده است از طرفی با تکمیل این شبکه ها مجموعه درامد سالانه محصولات کشاورزی از ۱۴ هزار میلیارد تومان به دو برابر افزایش می‌یابد.

 

وی اظهارکرد: وزارت کشور به یک معنا مادر تمام وزارتخانه ‌ها است و می‌تواند در جهت عملی شدن تحول با جهش در لرستان نقش اساسی داشته باشد.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان صنایع راکد داریم و این سوال مطرح است که این صنایع تا کی باید راکد بمانند، گفت: صنایع راکد، صدها هکتار از زمین‌های استان را به خود اختصاص داده اند و چهره اقتصادی استان را مخدوش کرده‌اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: صنابع راکد با یک فوریت تعیین تکلیف کنند، چراکه احیای این صنایع بخش مهنی از آسیب‌های اجتماعی را برطرف کرده و مانع مهاجرت می‌شود.

کد خبر 1155243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha