تخصیص هزار میلیارد تومان در رابطه با طرح های مصوب در لرستان

وحیدی، گفت: بعد از سفر رئیس جمهور تاکنون هزار میلیارد تومان در رابطه با طرح های مصوب در لرستان به صورت نقد تخصیص یافته است و تخصیص‌ها در قالب‌های مختلف و تسهیلات ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمد وحیدی»، امروز(16اسفند)، در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، اظهارداشت: مردم سرمایه های دولت و انقلاب هستند و باید خدمت رضایت بخشی را برای مردم داشته باشیم و کاستی‌ها را برطرف کنیم.

 

وزیر کشور به طرح های مصوب در سفر رئیس جمهور به لرستان اشاره کرد و افزود: تلاش مسئولان این بوده که منابع را تأمین کنند و تاکنون نیز نزدیک به هزار میلیارد تومان به شکل نقد تخصیص داده شده است.

 

وی ادامه داد: حرکت، تلاش، پیگیری و اخلاص در کار برای حل مشکل مردم وظیفه همه ما است و از حوزه وزارت کشور مسائل را ارزیابی و پیگیری می‌کنیم.

 

وحیدی عنوان کرد: راه اندازی صنایع راکد، به کار گیری طبیعت بکر و ارزشمند موجود در لرستان، بهره مندی از ظرفیت‌های حوزه انجیر و انار و توسعه شیلات از برنامه های مهم در لرستان است.

 

بدون رشد فرهنگی هیچ تحولی در حوزه اقتصادی ایجاد نمی شود

 

وی بر ضرورت توجه و اهمیت به بحث فرهنگ تأکید کرد و بیان داشت: هیچ اقتصادی به حرکت نمی‌افتد مگر اینکه جنبشی در حوزه مسائل فرهنگی اتفاق بیفتد، بدون حرکت در حوزه فرهنگی حوزه اقتصادی هم تحول عمده‌ای پیدا نخواهد کرد.

 

وحیدی تأکید کرد: جنبش تحرک مردمی برای شکل دادن یک اقتصاد مردمی و شکوفا سازی همه ظرفیت‌ها به منظور تحقق جریان پیشرفت مبتنی بر الگوی پیشرفت بومی هر منطقه بسیار مهم است.

 

وی با بیان اینکه استان لرستان همه منابع لازم را دارد، عنوان کرد: باید جریان فرهنگی و جنبش فرهنگی به منظور زیرساخت اساسی یک حرکت اقتصادی بزرگ بیش از پیش ظهور یابد.

 

وحیدی در رابطه با انتصابات و جذب نیروها نیز تأکید داشت: هیچ کسی مجاز نیست غیر از شایسته سالاری کسی را جذب و کسی را منصوب کند؛ غیر از آن مغایر ارزش‌های انقلاب و مغایر ارزش‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است.

کد خبر 1155249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha