شاهد خلا در حوزه کتاب مادران و همسران شهدا هستیم

اقدامی با بیان اینکه شاهد نوعی خلا و کم کاری در حوزه کتاب مادران و همسران شهدا هستیم، گفت: خروجی کمیته زنان و دفاع مقدس تولید کتاب های مکتوب و صوتی در حوزه خاطرات یادگاران دفاع مقدس و خانواده های شهدا و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سمیه اقدامی» در ششمین نشست کمیته زنان و دفاع مقدس استان گیلان، با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد حماسه سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر در سال 1401 قرار داریم، حماسه سوم خرداد را یکی از رویدادهای مهم تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس دانست.


دبیر کمیته زنان و دفاع مقدس گیلان افزود: خروجی کمیته زنان و دفاع مقدس تولید کتاب های مکتوب و صوتی در حوزه خاطرات یادگاران دفاع مقدس و خانواده های شهدا و ایثارگران است.



وی اظهار امیدواری کرد: می توانیم از ظرفیت بانوان توانمند، نخبه، فرهیخته و اهل قلم در این حوزه استفاده کنیم.



وی با ابراز تاسف از اینکه شاهد نوعی خلا و کم کاری در حوزه کتاب مادران و همسران شهدا هستیم، افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نشست هیئت اندیشه ورز استان با محوریت زنان و دفاع مقدس در دستور کار است.



اقدامی، خواستار همکاری بیش از پیش دانشگاه های استان در راستای معرفی الگوهای ناب دوران دفاع مقدس شد و بیان کرد: امیدواریم شهرداری ها نسبت به نامگذاری معابر و خیابان ها به نام شهدای زن و مادران شهدای شاخص استان اهتمام داشته باشند.



وی با بیان اینکه ساخت تندیس در حوزه زنان زنان رزمنده و ایثارگر یک حرکت فرهنگی است، متذکر شد: تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و ترویج سبک زندگی جهانی برای جوانان و نوجوانان و خانواده ها نیز از جمله برنامه های پیش بینی شده ویژه مناسبت های مختلف است.

کد خبر 1155260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha