جانبازان با ایثارگری، عزت و منزلت برای خودشان و کشور خریدند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جانبازان با کسی غیر از خداوند متعال معامله نکردند و با ایثارگری، عزت و منزلت برای خودشان و کشور خریدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در دیدار با سه جانباز سنندج که به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز  انجام شد، با بیان اینکه جانبازان با کسی غیر از خداوند متعال معامله نکردند و با ایثارگری، عزت و منزلت برای خودشان و کشور خریدند، اظهار داشت: هر چه که داریم از زحمات این بزرگواران است.

 

 

وی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم همواره احترام و جایگاه جانبازان را حفظ و قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این دیدارها از سال‌ها مجاهدت و ایثارگری این عزیزان در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی تجلیل کرد و جانبازان نیز به بیان بخشی از خاطرات دوران دفاع مقدس خود پرداختند.

 

 

منصور جلیلی جانباز ۵۵ درصد با عضویت بسیجی و بازنشسته سپاه که شانزدهم تیرماه سال ۶۷ در قله مریوان مجروح شده است، در این دیدار ضمن خیرمقدم و ابراز خوشحالی از حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: قدم روی چشم ما گذاشتید و ما را شرمنده کردید، این اقدامتان بسیار مایه خوشحالی‌مان شد، سال ۶۷ در جبهه در مقابل عراق از کشور، خاک و ناموس‌مان ایستادگی کردیم و در این راه نیز چشم راستم آسیب دیده است، البته کاری نکردیم و اکنون نیز هر لحظه اعلام کنند در صحنه حضور یافته و حاضرم جانم را تقدیم نظام و رهبری کنم.

 

 

محمدحسن نصیری آزاده و جانباز ۴۰درصد کادر ارتش که بیستم دی‌ماه سال ۵۹ اسیر و در دوازدهم تیرماه سال ۶۴ آزاد شد، نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از این دیدار عنوان کرد: حاج‌آقا پورذهبی را شناخته و در دلِ ما وجود دارد، امشب خیلی چشم و دل‌مان روشن شد، خدا سایه رهبری و شما را از سر ما کم نکند و همه کسانی که برای امنیت و آرامش‌مان تلاش می‌کنند را حفظ کند.

 

 

لطف‌الله غلامی آزاده و جانباز ۲۵درصد که چهارم تیرماه سال ۶۷ اسیر و سوم شهریورماه ۶۹ آزاد شد، نیز در این دیدار با قدردانی از حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان ابراز داشت: امشب سعادتی نصیبمان شده که هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم.

 

 

بر اساس این گزارش؛ ۹ هزار و ۴۹۸ نفر جمعیت جانبازان استان کردستان بوده که در دوران جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیده‌اند.

کد خبر 1155261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha