حمایت ۳۴ میلیارد تومانی حامیان زنجانی از فرزندان ایتام ومحسنین استان

به گفته صالحی، از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ۲۴ هزار حامی نیکوکار زنجانی ۳۴ میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان به حساب فرزندان عزیز ایتام ومحسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واریزشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق 24 هزار حامی نیکوکار زنجانی 34 میلیاردو 273 میلیون تومان به حساب فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واریز شده است.

 

روح اله صالحی اضافه کرد: براساس آمارهای موجود میزان کمک های حامیان همکار با این نهاد در 11 ماهه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 64 درصد افزایش داشته است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با قدردانی از مشارکت مناسب مردم نیکوکار ونوعدوست استان زنجان در برنامه های اجرایی این نهاد گفت: حامیان نیک اندیش می توانند با ثبت نام در سامانهekram .emdad.ir ویا ارسال عدد 1 به سرشماره 3000333324 به صورت غیر حضوری ویا مراجعه به دفاتر این نهاد ومراکز نیکوکاری در سطح استان در این طرح خداپسندانه مشارکت نمایند.

 

این مسئول در بخش دیگری از سخنانی خود گفت: اشتغالزایی برای مددجویان عزیز تحت حمایت با هدف زمینه سازی برای ورود گروههای مختلف مددجویی برای عرصه کسب وکار وفعالیت در تولید ودر نهایت توانمندسازی آنان وخروج از چرخه حمایتی این نهاد انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه با تلاش وهمت جهادی کارگزاران این نهاد توفیقات خوبی در بخش های مختلف در حوزه توانمندسازی ولی نعمتان حاصل شده است، گفت: مهمترین راهبرد این نهاد با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری، توانمندسازی وایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف از طریق توسعه وتقویت خدمات اشتغال به مددجویان عزیز تحت حمایت است .

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه اشتغالزایی برای مددجویان عزیز تحت حمایت با هدف زمینه سازی برای ورود گروه های مختلف مددجویی برای عرصه کسب وکار وفعالیت در تولید و در نهایت توانمندسازی آنان وخروج از چرخه حمایتی این نهاد انجام می شود.

 

کد خبر 1155293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha