جشن میلاد امام حسین(ع)  به همت آستان حسینی در استانبول ترکیه

موسسه اهل بیت(ع) در استانبول جشن بزرگی را به مناسبت میلاد امام حسین(ع) با همکاری آستان مقدس حسینی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز بین الملی رسانه، موسسه اهل البیت(ع) به مناسبت میلادامام حسین(ع) جشن بزرگی را با همکاری مرکز امام حسین(ع) در استانبول وابسته به آستان مقدس حسینی برگزار کرد.

 

این مراسم با حضور هیئت هایی از موسسه های فرهنگی، مذهبی و بشردوستانه در ترکیه برگزار شد. «شیخ علی اکبر یورتسون» رئیس مجتمع علمای اهل بیت(ع) و موسسه الکوثر، شبکه ماهواره ای 12، «شیخ اورهان اوز» رئیس علمای قارس و معاون دانشگاه المصطفی در ترکیه و «دکتر اوذر اتام» رئیس جوانان اهل بیت(ع) و مدیر مرکز جهانی المرأة و جمعی از ساکنان استانبول در جشن شرکت کردند.

 

شیخ رحمانی، مسئول موسسه اهل بیت(ع) با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: امام حسین(ع) منجی و تجدیدکننده این دین بزرگ است و هیچکس در تاریخ اسلام نسبت به این دین مهربان‌تر و نیکوتر از سیدالشهداء (ع) نیست.

رحمانی افزود: موسسه اهل بیت(ع) اخیرا با همکاری آستان مقدس حسینی و مرکز امام حسین(ع) در استانبول افتتاح شد.هدف از افتتاح آن، تقویت همکاری با موسسه های اسلامی و فرهنگی در ترکیه است. امیدواریم این مرکز مایه برکت، رحمت و وحدت مومنان باشد.

 

 در این مراسم قصایدی در مدح اهل بیت(ع) قرائت شد و فعالیت هایی برای کودکان و خانواده های شرکت کننده برگزار شد. همچنین قرعه کشی برای برنده شدن کارت زیارت عتبات عالیات در کربلا از میان شرکت کنندگان انجام شد.

کد خبر 1155354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha