۲۰۰ اصله نهال همزمان با ۱۸ اسفند در مساجد چهارمحال و بختیاری غرس می‌شود

۲۰۰ اصله نهال به یاد شهدا در پويش ملی «ايران سرسبز، هر ايرانی يک درخت» و به مناسبت روز درختکاری و ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری در مساجد استان چهارمحال و بختیاری غرس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، ۲۰۰ اصله نهال به یاد شهدا در پويش ملی «ايران سرسبز، هر ايرانی يک درخت» و به مناسبت روز درختکاری و ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری در مساجد استان چهارمحال و بختیاری غرس می‌شود.

 

این اقدام در روز ۱۸ اسفند و همزمان در سراسر کشور با عنایت به سنت حسنه درختکاری مقام معظم رهبری در کاشت هرساله نهال و با همکاری سازمان منابع طبيعی و آبخيزداری اجرا می شود.

 

استفاده حداكثری از ظرفيت كانون های فرهنگی هنری مساجد و مشاركت آحاد مردم به منزله جلوه ای از همبستگی، وفاق ملی، ايجاد شور و نشاط اجتماعی در پويش ملی «ايران سرسبز، هر ايرانی يک درخت» از اهداف برگزاری این طرح ملی است.

 

همه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت روز درختکاری و ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری کاشت یک درخت در هر مسجد را اجرا می کنند.

 

این سنت حسنه درختکاری در فضای سبز ساختمان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری واقع در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد نیز اجرا و پنج اصله نهال غرس می شود.

 

کد خبر 1155372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha