سرود «میلاد سه دسته گل» در قاین تولید شد

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الجواد (ع) قاین گفت: سرود «میلاد سه دسته گل» به همت اعضای این کانون به مناسبت ولادت سرداران کربلا تهیه و تولید شده است و در فضای مجازی پخش و منتشر شد.

«سیدمحمدحسین ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری باب الجواد (ع) قاین به مناسبت اعیاد شعبانیه و به خصوص ولادت سرداران کربلا اقدام به آذین بندی و فضاسازی مسجد و محله کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الجواد (ع) قاین در ادامه بیان کرد: برگزاری جشن میلاد سرداران کربلا همراه با مولودی خوانی و سخنرانی و مسابقات فرهنگی در دستور کار این کانون قرار داشته است.

 

وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری جشن ولادت سرداران کربلا از بچه های مسجد و افراد فعال در زمینه تولید سرود و فیلم این کانون نیز تجلیل به عمل آمد.

 

ابراهیمی خصوص برگزاری نشست های بصیرتی گفت: به مناسبت سالروز ولادت سرداران کربلا نشست های بصیرتی مختلفی با موضوعات خانواده، فضای مجازی، فرهنگ حسینی و غیره توسط کانون فرهنگی هنری باب الجواد (ع) قاین برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الجواد (ع) قاین به تولید سرود «میلاد سه دسته گل» اشاره و عنوان کرد: این سرود به همت اعضای این کانون به مناسبت ولادت سرداران کربلا تهیه و تولید شده است و در فضای مجازی پخش و منتشر شد.

کد خبر 1155459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha