هزار دانشجوی بسیجی از استان مرکزی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

پور اسماعیل از اعزام هزار نفر از دانشجویان بسیجی استان مرکزی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «ابراهیم پور اسماعیل» با اشاره به آغاز اعزام دانشجویان استان مرکزی به اردوهای راهیان نور در جمع خبرنگاران، گفت: پس از سه سال وقفه، هزار نفر از دانشجویان استان مرکزی جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی، افزود:  دانشجویان اعزامی به زیارتگاه ها و یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

 

وی با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور و همچنین اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، ادامه داد: راهیان نور یک فناوری جدید برای استفاده از معدن تمام نشدنی سال‌های دفاع مقدس است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بهره برداری نخبگان از این فناوری نقش به سزایی در بسط فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد، خاطر نشان کرد: به برکت ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ما امروز شاهد امنیت و آرامش هستیم و این فرهنگ متعالی باید همواره در جامعه ساری و جاری باشد.

 

پور اسماعیل همچنین با بیان اینکه دانشجویان مکتب سلیمانی با عنوان جهادگران تبیین حرکت خود را از ۱۲ اسفند به سرزمین نور آغاز کرده اند، گفت: این اردوها تا ۲۵ اسفند ادامه دارد و شرکت کنندگان در این اردوی معنوی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی با اشاره به استقبال دانشجویان از این اردوهای فرهنگی و زیارتی بیان کرد: شرط لازم برای شرکت دانشجویان در اردوی راهیان نور تزریق سه دوز واکسن کرونا است و علاقمندان می توانند در این اردوهای معنوی شرکت کنند.

کد خبر 1155462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha