جذب بالغ بر شش میلیارد تومان، کمک های نقدی و خدمات عام المنفعه قرارگاه شهید سلیمانی

آخرین نشست فصلی قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی شهید سلیمانی با حضور کلیه مسئولین کمیته های این قرارگاه و با محوریت ارائه گزارش فعالیت ها در سال ۱۴۰۰ و ارائه راهبردها در سال ۱۴۰۱ در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل  از «جواد خسروی» در خصوص آخرین نشست این قرارگاه در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: آخرین نشست فصلی قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی شهید سلیمانی با حضور کلیه مسئولین کمیته های این قرارگاه و با محوریت ارائه گزارش فعالیت ها در سال ۱۴۰۰ و ارائه راهبردها در سال ۱۴۰۱ در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

 

جانشین قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این باره گفت: در مدت ۱۶ ماه و از شکل گیری این قرارگاه تا نیمه دی ماه که مصادف با دومین سالگرد شهید سلیمانی بود، مبلغ سه میلیارد و هشتاد و پنج میلیون تومان به صورت کمک های نقدی و خدمات عام المنفعه، جذب منابع داشتیم و از ۱۳ دی ماه تا اسفند ۱۵ ماه نیز به همت مسئولین کمیته های قرارگاه شهید سلیمانی، مبلغ دو میلیارد و هشتصد و شصت و پنج میلیون تومان جذب منابع داشتیم و در مجموع مبلغ شش میلیارد و بیست و پنج میلیون تومان در قالب کمک های نقدی و خدمات عام المنفعه، این قرارگاه، خدمات مردمی خود را به اجرا درآورده است.

 

خسروی در خصوص مأموریت این قرارگاه گفت: در مدت ۱۶ ماه فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی، مواردی همچون کمک به نیازمندان، رسیدگی به مناطق زلزله زده، کمک به افراد کم برخوردار منطقه سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان و همچنین در تهران، آزادی زندانیان غیرعمد، تهیه سبدهای معیشتی، تهیه لوازم التحریر، کمک به بیماران صعب العلاج و تهیه دارو برای این قشر و همچنین تهیه جهیزیه به خانواده های کم برخوردار و بی سرپرست در دستور کار این قرارگاه قرار گرفت و به مرحله اجرا در آمد.

 

جانشین قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص راهبردهای این قرارگاه در سال ۱۴۰۱ نیز بیان کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته، فعالیت های قبلی این قرارگاه و رسیدگی به درخواست های مردم همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی در خصوص کمک های ایرانیان ساکن خارج از کشور نیز گفت: اخیراً مجموعه ای تحت عنوان ایران دوستان به قرارگاه شهید سلیمانی اضافه شدند و کمک های خود را از طریق قرارگاه به مردم کم برخوردار منطقه سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان ارسال نمودند.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم به برکت قرآن کریم و خون شهید سلیمانی، این حرکات مردمی و عام المنفعه در جامعه هر چه بیشتر گسترش یافته و نقشی در محرومیت زدایی در جامعه ایفا نماید.

 

کد خبر 1155464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha