آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت و رئیس مرکز مديريت پیوند معاونت درمان وزارت بهداشت در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علیرضا خسروپناه» صبح امروز (سه شنبه ۱۷ اسفند) در آیین تکریم رؤسای پیشین و معارفه خود به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرد: حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان دزفول با کمک دولت و خیران از سیاست‌های جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول با کمک وزارت بهداشت و خیران سلامت مشکلات فراوانی که در حوزه بهداشت و درمان شهرستان وجود دارد برطرف شود و افزود: توسعه دانشگاه باید از اولویت‌های اصلی باشد چرا توسعه باعث می‌شود دنبال مشکلات و نواقص برطرف شود.

 

وی تاکید کرد: لازمه عبور از مشکلات اجرای دقیق و مو به موی فرمایشات مقام معظم رهبری است که بنده با تمام توان تلاش می کنم در این راستا گام بردارم.

 

«علی قمیشی» نیز عنوان کرد: در سخت ترین و سنگین ترین شرایط کرونایی مدیریت این دانشگاه را بر عهده پذیرفته و هیچ گاه جانفشانی ها و فداکاری پرسنل بهداشت و درمان شهرستان را فراموش نخواهم کرد.

 

رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به اینکه در دوران کرونایی در برخی مواقع تا ۴۰۰ بیمار بستری و ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر به صورت سرپایی درمان می شدند ابراز کرد: با توان و فقط با یک بیمارستان توانستیم پیکهای کرونا را کنترل کنیم که این موضوع شبیه یک معجزه بود. 

 

وی با اشاره به تکمیل و راه اندازی مجتمع ۱۱۰ تخته زنان و زایمان حضرت زینب در بیمارستان بزرگ دزفول تصریح کرد: سیستم اکسیژن رسانی بیمارستان که یکی از مشکلات بزرگ ما محسوب می شد نیز در زمان مدیریت بنده بصورت زیربنایی تکمیل و مشکلات و نواقص آن بصورت دائم برطرف شد.

 

قمیشی در خصوص واکسیناسیون کرونا در دزفول بیان کرد: بیش از ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در دزفول تا یک ماه گذشته در دزفول تزریق شده است که امار نسبتا خوبی محسوب می‌شود.

 

کد خبر 1155520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha