بهزیستی فارس استفاده از تجارب بازنشستگان را مورد توجه قرار می دهد

هوشیار گفت: پس از بازنشستگی رابطه مدیران و معاونین بهزیستی فارس با سازمان قطع شده اما بهزیستی فارس آنها را عضوی از خانواده بزرگ خود می داند و تجارب بازنشستگان می تواند چراغ راه مدیران و کارشناسان جوان امروز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (سه شنبه 17 اسفند) در اولین همایش «مدیران دیروز، مدیران امروز» که با هدف بهره مندی از نظرات مدیران و معاونان اسبق بهزیستی فارس برای تدوین برنامه های مدیریتی برگزار شد، گفت: تجارب بازنشستگان می تواند چراغ راه مدیران و کارشناسان جوان امروز باشد.

سرپرست بهزیستی فارس افزود: پس از بازنشستگی رابطه مدیران و معاونین بهزیستی فارس با سازمان قطع شده اما بهزیستی فارس آنها را عضوی از خانواده بزرگ خود می داند و با برگزاری این نشست زمینه تجدید دیدارها و استفاده از تجارب گرانبهای بازنشستگان در طول ۴۰ سال خدمت رسانی بهزیستی فارس را ایجاد م یکند.

وی اضافه کرد: باید از روش های نوین و آشنایی با روش های جدید مدیریتی و استفاده از تجارب پیشکسوتان این حوزه به عنوان مصادیق عملی و بالینی مدیریتی استفاده موثر کنیم.

هوشیار تاکید کرد: استفاده از تجارب بازنشستگان در هر سازمانی مفید است و می تواند چراغ راه مدیران و کارشناسان جوان در انجام وظایف سازمانی باشد.

سرپرست بهزیستی فارس تصریح کرد: برای ارتقای سطح خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی فارس باید نکات مهم و کاربردی را مورد توجه قرار دهیم و به دنبال راهکارهای اساسی برای برون ‌رفت از چالش ها هستیم.

خاطر نشان می شود، این همایش با هدف ایجاد ارتباط بین مدیران قبلی و فعلی بهزیستی فارس با هدف هم افزایی و ارتقای سطح مدیریتی برگزار شد.

کد خبر 1155549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha