۱۹۴ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مازندران توزیع شد

حجت الاسلام عالیشاه در رزمایش توزیع ۱۹۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان ساری، میاندورود، دودانگه و چهاردانگه گفت: کمک به نیازمندان موجب افتخار است و خیران در راستای خدمت رسانی به نیازمندان با این نهاد مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۷اسفند)در رزمایش توزیع ۱۹۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان ساری، میاندورود، دودانگه و چهاردانگه، اظهار کرد: با کمک خیران اقدامات خوبی در کمک به نیازمندان انجام شد که جای تقدیر دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: با کمک خیران هزار و ۵۰۰دستگاه بخاری گازسوز، هزار و ۲۳۰دستگاه کولر اسپیلت و...  بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی گفت : با کمک خیران پنج قلم جهیزیه شامل تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباس شویی ، یخچال، جاروبرقی بوده که با کمک خیران تهیه و به نوعروسان اهدا شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: امداد هوشمند راه اندازی با هدف تسریع در ارائه خدمات راه اندازی شد  تا  با مراجعات حضوری  مراجعان کاهش یابد و شان و کرامت خانواده های تحت حمایت حفظ شود.

 

وی گفت: صحت سنجی و بروز رسانی اطلاعات مددجویان از طریق سامانه امداد هوشمند انجام شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه تاکید کرد: باید از  همه ظرفیت ها برای کمک به نیازمندان استفاده کنیم و همدل و متحدباشیم.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به پرداخت صدقه ادامه داد: مردم نوعدوست می توانند با ارسال عدد ۱به ۸۸۷۷ صدقات خود را پرداخت کنند.

 

وی با اشاره به پرداخت صدقه ازطریق بارکد Qr هم گفت: صدقات جمع آوری شده در بخش های درمانی ، فرهنگی  و... هزینه می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد:سامانه پیشنهادات طراحی شده و مردم نیکوکار می توانند،ایده و پیشنهادات خود را  در این سامانه ثبت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه توانمند سازی مددجویان از اهداف اصلی این نهاد است، گفت: برای سال آینده ۱۶هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می شود.

 

کد خبر 1155575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha