با متصرفان اراضی ملی برابر قانون برخورد قاطع خواهد شد

رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت: اراضی ملی در ردیف حقوق عامه محسوب شده و دستگاه قضائی برای حمایت از منافعی که به عموم مردم تعلق دارد با متخلفان و متصرفین برخورد قاطع دارد و هیچ اغماضی در این زمینه نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «سیدرضا صلاح الدینی» در دیدار با  مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی استان ایلام رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی دهلران، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات اداره منابع طبیعی دهلران در راستای حفاظت از اراضی ملی و بیابان زدایی بر اساس وظیفه سازمانی خود قابل تقدیر است.

 

وی به مشکلات وخواسته های به حق مردم اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات  بسیار مهمی که باید منابع طبیعی استان و شهرستان با قید فوریت حل فصل کند تعیین تکلیف  نهایی اراضی ماده واحده 900 هکتار طایفه مموس  و روستای فرخ آباد در بخش مرکزی دهلران است که  مناقشه چندین ساله مردم در این منطقه است.

 

رئیس حفاظت اراضی ملی شهرستان دهلران افزود:  منابع طبیعی ثروت خدادادی است که همه ما وظیفه داریم برای حفظ احیا آن مشارکت آگا هانه  داشته باشیم چرا کهمنابع طبیعی  امانت نسل های آینده است

 

صلاح الدینی بیان کرد: دستگاه قضا در بحث حفاظت و صیانت از اراضی ملی در کنار منابع طبیعی است و در  موضوع در صیانت از بیت المال و برخورد بازدارنده با متجاوزین عرصه‌های ملی اهتمام ویژه دارد.

 

در پایان این دیداررئیس دادگستری و جمعی از کارکنان دستگاه قضایی به همراه حجت الاسلام محمد هواسی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی استان ایلام پارسه رئیس اداره منابع طبیعی دهلران اقدام به غرس نهال در محوطه دادگستری به مناسبت روز درختکاری کردند.

 

کد خبر 1155578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha