باید رهنمودهای مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی شوند

حجت الاسلام شاهرودی با اشاره به آسیب‌های مدیریت فضای مجازی توسط دشمنان گفت: باید طبق بیانیه انقلاب گام دوم برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جامع فضای سایبری تعریف کنیم و باید رهنمودهای رهبری و مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سیدمحمدحسینی شاهرودی، نماینده کردستان در مجلس خبرگان در اجلاس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیشتر احکام اسلام مربوط به امور سیاسی، قضایی، مالی و روابط مردم با حکومت است، اظهار کرد: این سخن که دین و روحانیت از سیاست جداست با اصول اسلام و خصوصاً قرآن مخالف است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری مخالفت اشرار عالم با انقلاب اسلامی را به دلیل پیروی انقلاب از بعثت و قیام علیه ظلم و استبداد و استکبار دانست و تاکید کرد: جهانیان شاهدند که دشمنان انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری به خاک مذلت نشسته و انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در اوج عزت و قدرت در جهان می‌درخشد و به پیش می‌رود.

حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی دارای ماهیتی کاملا فرهنگی است، افزود: دولت اسلامی باید نسبت به اشاعه فرهنگ اسلامی، هدایت فرهنگی جامعه، ترویج فضایل و زدودن رذایل احساس مسئولیت کرده و خود را متولی قلمداد کند و نگذارد انفعال و سستی نهادهای فرهنگی، جامعه را دچار ولنگاری و بی‌قیدی کند.

وی با اشاره به آسیب‌های مدیریت فضای مجازی توسط دشمنان کشور افزود: باید طبق بیانیه انقلاب گام دوم برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جامع فضای سایبر برای کشور تعریف کنیم و در این جهت باید رهنمودهای مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی شوند.

کد خبر 1155613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha