مدیران مسئول کانون های برتر تجلیل می شوند

ریزانه با اشاره به برنامه های ۱۸ اسفندماه گفت: مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد برتر استان اصفهان با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد فهما تجلیل می شوند.

«جلال ریزانه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه های 18 اسفند و دهه نکوداشت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: پنج کانون در رویداد فهما 1400 موفق به کسب عنوان برتر و شایسته تقدیر شدند و تعدادی نیز دارای امتیاز بالایی در سامانه بچه های مسجد هستند.

 

مشاور عالی رئیس ستاد فهما افزود: برگزاری همایش تجلیل از مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری برتر کشور با حضور حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی« مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد

هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد بعد ازظهر پنج شنبه در سالن مجتمع صائب برگزار می شود.

 

وی اجرا و مشارکت کانون های مساجد در درختکاری، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست های تخصصی با مسئولان و نخبگان، بازدید مسئولان از کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری و

مسابقات را از دیگر فعالیت دهه نکوداشت کانون های مساجد در سراسر استان اصفهان اعلام کرد.

 

ریزانه خاطرنشان کرد: شهرستان ها متناسب با شرایط کرونایی و امکانات و بضاعت مالی برنامه هایی را در این ایام با حضور بچه های مسجد انجام می دهند.

 

*فهما فرصتی برای تعالی و هم افزایی کانون های فرهنگی و هنری

 

وی به رویداد فهما اشاره کرد و یادآورشد: برگزاری این برنامه تنها یک رقابت و مسابقه نبود بلکه فرصتی برای تعالی و هم افزایی بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد بوده است.

 

مشاور رئیس ستاد فهما اذعان داشت: کیفیت بخشی به فعالیت های کانون های مساجد و جریان سازی هدفمند از ابعاد اثر گذار برگزاری این رویداد بوده است.

وی اضافه کرد: برای تجلیل از کانون های فعال برنامه ریزی صورت گرفته تا در سطح ملی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین رئیس جمهور ویژه برنامه ای برگزار شود.

کد خبر 1155706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha