نظارت بر مدارس و خدمات رسانی به مسافران به صورت جدی ارزیابی می شود

دلشاد مهم ترین اولویت را در زمینه اسکان مسافران در مدارس رسیدگی به وضعیت بهداشتی دانست و گفت: نظارت بر مدارس و خدمات رسانی به مسافران به صورت جدی از سوی ستاد اسکان ارزیابی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «کورش دلشاد» امروز (۱۸ اسفند ماه) با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمدی ها شهره میهمان نوازی در کشور بوده و پایتخت طبیعت ایران فرصت ارزنده گردشگری در جنوب است، اظهار کرد: مدارس شهرستان بویراحمد از میهمان های نوروزی استقبال می کنند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب، وضعیت آب و هوایی مناسب و مناطق گردشگری زیبا و دیدنی باعث شده تا هر ساله شاهد حضور گردشگران زیادی به شهرستان بویراحمد باشیم و با توجه به ممنوعیت های کرونایی سفر در دو سال اخیر و کاهش شیوع ویروس کرونا، نوروز ۱۴۰۱ شرایط لازم برای استقبال از مسافران فرهنگی در مدارس مهیا می شود.

 

وی با بیان اینکه با کار کارشناسی مشکلات مدارس برای اسکان مسافران احصا شده، از اقدام برای رفع این مشکلات خبر داد و گفت: درآمد هر مدرسه در ستاد اسکان در همان مدرسه هزینه می‌شود.

 

دلشاد مهم ترین اولویت را در زمینه اسکان مسافران در مدارس رسیدگی به وضعیت بهداشتی ارزیابی کرد و گفت: نظارت بر مدارس و خدمات رسانی به مسافران به صورت جدی از سوی ستاد اسکان ارزیابی می شود.

کد خبر 1155800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha