تلاش تمام قد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس برای محرومیت زدایی

خروطی گفت: دستگیری از افراد آسیب دیده را اولویت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است و این ستاد در فارس از ابتدای سال اقدامات موثری مانند توزیع اقلام خوراکی، نوشت افزار، جهیزیه، کپسول اکسیژن، و ... برای محرومیت زدایی در استان به انجام رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابوالفضل خروطی»، امروز (چهارشنبه 18 اسفند)، دستگیری از افراد آسیب دیده را اولویت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دانست و در جمع خبرنگاران گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس با همین هدف از ابتدای امسال در سه مرحله رزمایش «احسان همدلی» را اجرا کرده و ۳۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس افزود: ۱۱ هزار بسته نوشت ‌افزار به ارزش هر بسته  ۲۰۰ هزار تومان در پویش «مشق احسان» میان دانش‌ آموزان نیازمند توزیع شده است و به مناسبت ایام فاطمیه نیز ۵۱ تن گوشت گوسفندی و در عید سعید غدیر ۳۰ تن گوشت مرغ میان نیازمندان مناطق حاشیه ‌ای و کم‌ برخوردار فارس توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پزشکی نیز بیان کرد:  در بحث کرونا هفت دستگاه کمک تنفسی «بای پپ» و ۳۰ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس هدیه شد.

خروطی ادامه داد: در پویش «احسان زندگی»، ۶۷ مخزن پلی اتیلن پنج هزار لیتری با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان به شرکت آب و فاضلاب با هدف آبرسانی به روستا‌های مناطق کم برخوردار فارس اهدا شد.

وی اعلام کرد: ۲۰ هزار بسته بهداشتی نیز در قالب پویش «احسان سلامت»، ۳۰۰ سری لوازم خانگی هر کدام به ارزش ۲۵ میلیون تومان، ۵۰۰ راس دام با هزینه بیش از یک میلیارد تومان به عشایر و بیش از ۵۰ سری جهیزیه در قالب پویش «احسانه» بنیاد احسان به زوج‌ های جوان بی ‌بضاعت استان با هدف محرومیت زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم استان هدیه شد.

وی با اشاره به آئین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری با عنوان «جایزه ملی احسان» به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حضور مسئولان نیز گفت: در این مراسم از ۱۶ نفر از فعالان جهادی فارس در عرصه احسان و نیکوکاری تجلیل شد.

کد خبر 1155817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha