بچه های مسجد در راه اعتلای فرهنگ و هنر دینی گام بر می دارد

آمون گفت: محور فعالیت های نوجوانان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری برای اعتلای فرهنگی و هنر دینی با محوریت مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (18 اسفندماه) در برنامه تلویزیونی «تزه گون» شبکه سبلان به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: تلاش برای احیای کارکردهای مساجد و تحقق مسجد طراز اسلامی از اصلی ترین رسالت کانون های مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: محور فعالیت های نوجوانان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری برای اعتلای فرهنگی و هنر دینی با محوریت مساجد است.

 

وی ادامه داد: امسال بیست و نهمین سالگرد تاسیس کانون های مساجد است و عملکرد این مجموعه انقلابی و مردمی در پیشگاه عموم مردم در سامانه بچه های مسجد قرار گرفته است.

 

آمون بیان کرد: فعالیت در عرصه مسجد نیازمند انسجام در کارهای تشکیلاتی است که به همت فعالان فرهنگی کانون تا کنون توانسته ایم این به مه دست یابیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: بیانیه «گام دوم انقلاب» و «جهاد تبیین» از مهمترین رویکرد عملیاتی در عمل به منویات مقام معظم رهبری است که به همت فعالان کانون های مساجد در این راستا برنامه ریزی می شود.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد به همه فعالان فرهنگی و هنری کانون های مساجد تبریک عرض می کنم و امیدواریم در این رسالت عظیم فرهنگی بتوانیم گام های موثری و ارزشمند برداریم.

 

کد خبر 1155840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha